ویژگی آتی واتس اپ شما را مجبور نمی کند کیفیت تصویر را قربانی کنید

WABetaInfo نیز کشف شد میانبرهای جدید برای موبایل واتس اپ (در برگه جدید باز می شود). این میانبرها به مدیران چت گروهی این امکان را می دهد که «به سرعت و به راحتی اقداماتی را انجام دهند… [and] برخی از تعاملات با اعضای گروه را ساده کنید. گستره کامل این ویژگی ناشناخته است، اما طبق یک مثال، مدیران می‌توانند هر زمان که شخصی به یک چت گروهی می‌پیوندد یا از آن خارج می‌شود، شماره تلفن را برجسته کنند. علاوه بر این، مدیران می‌توانند یک منوی زمینه جدیدی برای خود ایجاد کنند تا اقدامات خاصی مانند تماس خصوصی با شرکت‌کنندگان در چت یا افزودن آن‌ها به مخاطبینشان انجام شود.

همانطور که قبلاً گفته شد، ویژگی اصلی وضوح تصویر در حال توسعه است، بنابراین بخشی از هیچ نسخه آزمایشی بعدی WhatsApp نخواهد بود یا به این زودی راه اندازی نمی شود. همچنین لازم به ذکر است که این به روز رسانی در نسخه اندروید واتس اپ بدون اشاره به اینکه آیا ویژگی اصلی وضوح تصویر برای iOS وارد می شود یا خیر، کشف شد.

میانبرهای ورودی

WABetaInfo، که ویژگی را کشف کرد (در برگه جدید باز می شود)، گزارش می دهد که کاربران می توانند کیفیت عکس را از طریق منوی تنظیمات جدید واقع در ابزار طراحی برنامه انتخاب کنند. نسخه فعلی واتس اپ به شما امکان می دهد قبل از ارسال تصاویر، “بهترین کیفیت” را انتخاب کنید تا رزولوشن بالا را حفظ کنید، اما همچنان فایل ها را فشرده می کند – فقط تا حدی به منظور ارائه زمان انتقال داده سریع. اما همچنان، همانطور که WABetaInfo اشاره می کند، داشتن آن سطح جدید کنترل به ویژه در موقعیت هایی که کیفیت عکس مهم است مفید خواهد بود. اطلاعات زیادی در مورد این ویژگی در دست نیست، اما احتمالاً می توان گفت که ارسال تصاویر با وضوح اصلی به احتمال زیاد زمان انتقال داده، زمان دانلود و فضای مورد نیاز دستگاه برای ذخیره فایل های مذکور را افزایش می دهد.

بخوان  سامسونگ دستگاه‌های پوشیدنی «واقعیت واقعی» می‌سازد