چت بات یا adbot؟ مایکروسافت می‌تواند تبلیغاتی را به هوش مصنوعی بینگ مجهز به ChatGPT بیاورد

ما به شما می گوییم که چرا نه – چون مایکروسافت، مردم از تلاش شما برای گیر کردن تبلیغات در همه چیز خسته شده اند. مانند خدمات آنلاین شما، یا رابط ویندوز 11، بارها و بارها، با آخرین نمونه در اوایل این هفته در قالب تبلیغات (محرمانه) برای منوی استارت. و حالا چت ربات بینگ؟

از طريق نیووین (در برگه جدید باز می شود)



منبع

ما واقعاً تعجب نمی‌کنیم، اما از وضعیتی که به نظر می‌رسد مایکروسافت از آن رنج می‌برد، خسته شده‌ایم، که علامت اصلی آن اجبار بیمارگونه و بی‌امان برای پر کردن تبلیغات با محصولات و خدماتش است. بیایید آن را “ad nauseum” بنامیم، و بیایید امیدوار باشیم که بتوان درمانی پیدا کرد.

اوه عزیز، اوه عزیز. و دیگری آه عزیز برای اندازه گیری خوب. به نظر می رسد مایکروسافت هدف از هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT خود را در اینجا از دست داده است. قرار است این ابزار مفیدی باشد، افزودنی هوشمند به Bing که به مردم اجازه می‌دهد به روشی جدید جستجو کنند، و علاوه بر این، با یکسری ترفندهای دیگر (از ضربه زدن به آثار هنری یا شعر، برای ارائه کمک های سریع به گیمرها، نوعی).

بنابراین، هوش مصنوعی بینگ همه چیز در مورد کمک به مردم است، درست است؟ خوب، هیچ کس باور نمی کند که مایکروسافت این کار را از روی خوبی قلب خود انجام می دهد. البته یک دستور کار وجود دارد و آن فشار دادن جستجوی Bing برای رقابت بهتر با گوگل بسیار مسلط است. به اندازه کافی منصفانه است: بینگ به نوعی سلاح مخفی نیاز دارد، شما نمی توانید با آن بحث کنید، و در نهایت، به نظر می رسد که چت ربات هوش مصنوعی ممکن است پاسخگو باشد.

بخوان  باد خورشیدی به زمین رسید

ایده‌هایی که مایکروسافت با آن‌ها بازی می‌کند شامل این است که اگر کاربر ماوس را روی پیوندی نگه دارد، پانل حاوی پیوندهای بیشتری به محتوای یک ناشر ظاهر می‌شود. و همچنین قرار دادن یک عنوان غنی از محتوای دارای مجوز Microsoft Start در کنار پاسخ چت، به معنای هدایت ترافیک به این شرکای Microsoft Start (و به اشتراک گذاشتن درآمد تبلیغات با آن شریک).

محتوا برای خواندن نگران کننده است – اگرچه این یک راه قابل پیش بینی برای مایکروسافت برای ارزیابی است، و ما باید توجه داشته باشیم که هنوز روزهای بسیار ابتدایی است. پست وبلاگ در مورد “کاوش” استفاده از تبلیغات و اینکه در حال بررسی “برخی ایده های اولیه” است، صحبت می کند، بنابراین ما نباید در این مرحله خیلی گمراه شویم.

اما به نظر می‌رسد که معیاری از موفقیت اولیه مایکروسافت را با نشانه‌های دلار در مقابل چشمانش رها کرده است که شاید آن را به هدف اصلی بینگ کور کرده است. بنابراین در حال حاضر، ما مایکروسافت به فکر حریص شدن است (شواهدی از این با نگرش شرکت در جاهای دیگر در مورد هوش مصنوعی نیز وجود دارد). شاید ترافیک بینگ برای کسب درآمد کافی نیست، پس چرا تبلیغات هم انجام ندهید؟

مایکروسافت در ادامه بیان می‌کند: «ما همچنین در حال بررسی قرار دادن تبلیغات در تجربه چت هستیم تا درآمد تبلیغات را با شرکای به اشتراک بگذاریم که محتوای آنها در پاسخ به چت نقش داشته است.»


تجزیه و تحلیل: یک مورد طمع قبل از نیاز؟

هوش مصنوعی مبتنی بر ChatGPT مدت زیادی نیست که وجود داشته است، اما در حال حاضر به اندازه ای از موفقیت دست یافته است که ترافیک بیشتری را به موتور جستجوی Bing هدایت می کند، که طبیعتا یکی از اهداف اصلی مایکروسافت با چت بات است.

بخوان  افزایش قیمت گوشی‌های آیفون ۱۴ قطعی است