اولین افزونه Metaverse برای توسعه دهندگان وردپرس ارائه شد

وب ویترین برای سازنده وب سایت وردپرس برای مشاغل کوچک طراحی شده است (در برگه جدید باز می شود) کاربران، و می تواند توسط مارک ها و آژانس ها برای فعال کردن فعال سازی های اجتماعی در سایت گسترش یابد.

اولین افزونه وردپرس (در برگه جدید باز می شود) که به توسعه دهندگان وب اجازه می دهد تا جهان های Metaverse همهجانبه سه بعدی و چند کاربره را در هر وب سایت یا وبلاگ وردپرسی استقرار دهند.

“وب است دیوید ا. اسمیت، بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری Croquet، گفت: متاورس و به سرعت تبدیل به چندکاربره و فراگیر خواهد شد.

علاوه بر این، سایت های وبلاگ نویسی (در برگه جدید باز می شود) می تواند دنیایی همهجانبه را به یک پست وبلاگ اضافه کند که خوانندگان را دعوت می کند تا برای بحث های صوتی زنده در یک گالری سفارشی Metaverse گرد هم آیند.

وی اضافه کرد که Web Showcase به نظر می رسد وب سایت های دو بعدی موجود را بهبود می بخشد، که معمولاً به پیمایش و پیمایش منو بستگی دارند.

وردپرس با 65.1 درصد از تمام وب سایت هایی که از فناوری CMS استفاده می کنند، وب را قدرتمند می کند. ما شاهد تکامل سریع وب خواهیم بود زیرا این وب‌سایت‌ها فناوری چند کاربره همهجانبه را برای خدمت به مشتریان جدید و فعلی و تسهیل تجارت الکترونیک به کار می‌برند.»

Croquet Metaverse Web Showcase یک افزونه رایگان و بدون کد است که به کاربران اجازه می دهد مشتریان را در دنیای سه بعدی اجتماعی درگیر کنند.

بخوان  آمریکا صادرات ریزتراشه به چین را محدود کرد