کابل توربو شارژ شیائومی 3 آمپر اصلی سرسوکت نارنجی ولتاژ-میمالز

کابل توربو شارژ شیائومی 3 آمپر اصلی سرسوکت نارنجی ولتاژ-میمالز مبدل USB به USB برای انتقال داده و شارژ بین گوشی‌های دارای پورت micro USB در لپ تاپ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر به دنبال خرید شارژر جدیدی برای دستگاه شیائومی خود هستید، در حین خرید، اطمینان یابید که طول سیم آن از 120 سانتی­متر بیشتر باشد. این روزها به دلیل ورودِ باتری­های لیتیوم یونی و پلیمری به بازار، حساسیت آنان نیز نسبت باتری­های سری قبل افزایش یافته است. باتری‌های لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری؛ نیازی به تعیین محدوده نداشته و در نتیجه، هیچگونه احتیاجی هم به شارژ اولیه ندارند. در نتیجه؛ اگر بتوانید صحیح­ترین روش را برای شارژ اولیه باتری گوشی خود انتخاب کنید، آنگاه قادر خواهید بود، مدت زمان بیشتری را هم از گوشی­تان استفاده کنید. یکی از این موارد، این است که هنگام شارژ گوشی­تان، برای آنکه به 100% برسد، نگرانی نداشته باشید و سریعا آن را از برق خارج نکنید!

قاب موبایل از عوامل مهم در محافظت و همچنین ظاهر تلفن همراه است. قاب گوشی از لوازم جانبی محبوب موبایل است و تقریبا تمام افرادی که موبایل دارند؛ باید از قاب استفاده کنند. با استفاده از کابل شارژ جعلی ، علاوه بر این خطر آسیب به دستگاه نیز وجود دارد ، معمولاً کابل شارژ جعلی نیز با دوام نیست ، به سرعت خراب می شود و منبع تغذیه ناپایداری دارند. کابل OTG یکی دیگر کابل و شارژر شیائومی که برای اتصال دستگاه‌هایی مانند فلش و هارد به گوشی استفاده می‌شود.

جهت تشخیص سلامت باتری گوشی­های شیائومی؛ برنامه‌های مختلفی برای دستگاه‌های اندرویدی منتشر شده کابل توربو شارژ شیائومی اند. یکی از این برنامه‌ها که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته، برنامه Battery Guru است. این برنامه؛ اطلاعات باتری گوشی­تان را نمایش می‌دهد و قادر است با نکاتی که ارائه می‌دهد، در عادات شما آن هم در خصوصِ نحوه شارژ کردن گوشی و استفاده از برنامه‌ها، تغییراتی را ایجاد کند. همه این موارد، باعث می‌شود که شما استفاده درست تری را از گوشی همراه خود داشته و به افزایش سلامت باتری گوشی شیائومی تان نیز کمک کنید. همچنین این برنامه، هشدارهایی را مبنی میزانِ شارژ و دمای باتری ارائه می­دهد که می‌توانید با ورود به بخش تنظیمات، این ویژگی‌ها را بر روی دستگاه خود فعال نمایید.

  • چرا که گوشی­های هوشمند، این قابلیت را دارند که به محض تکمیل شدن، متوقف شده و فرایند شارژ دهیِ خود را هم به پایان نرسانند.
  • وقتی به سفر می‌روید یا زمان زیادی را در ماشین می‌گذرانید قطعا به شارژر فندکی نیاز پیدا خواهید کرد.
  • البته این کابل در ظاهر هیچ تفاوتی با سایر کابل‌های دیگر ندارد.
  • شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر را به نظرات خود اضافه کنید.
  • در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌ها تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
بخوان  سئو چیست؟راهنمای سئو به زبان ساده سئو چیست و چه طور میتوان به درستی از آن استفاده کرد در اثر خاص -بهترین بک لینک

آداپتور شیائومی با کابل‌های تایپ سی گوشی را به کامپیوتر وصل می‌کند یا کابل‌های شارژ گوشی‌های دیگر را وصل می‌کند متفاوت است. همانطور که می‌دانید کابل این برند در نقطه اتصال بسیار ضعیف است. در طول روز بارها از کابل شارژ تلفن همراه خود استفاده می‌کنیم.

« آیتم های قابل توجه در خرید شارژر شیائومی »

کابل شارژ موبایل اصل کیفیت بالایی دارد و کاملا اورجینال می‌باشد. طول این کابل 1 متر است و در صورت اتصال به کامپیوتر یا لپتاپ ، همزمان با شارژ گوشی و یا تبلت خود می توانید اطلاعات را به صورت دو طرفه انتقال دهید. کابل شارژ اورجینال شیائومی Redmi 10 از نوع USB به Type-C با قابلیت شارژ سریع و انتقال دیتا است.

کابل شارژ مدل SWA-012 مناسب برای ساعت هوشمند شیائومی Haylou Solar LS05

شرایط و قوانین فروشگاه آیکالا را مطالعه نموده و با کلیه آن موافقم. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. دیگران را با نوشتن نظرات خود، برای انتخاب این محصول راهنمایی کنید. شما باید وارد سیستم شوید تا بتوانید تصاویر را به نظرات خود اضافه کنید.

کابل شارژ میکرو الدینیو مدل LDNIO LS64