یوبی سافت نسخه واقعیت مجازی بازی محبوب Assassin’s Creed را معرفی کرد


یک نسخه واقعیت مجازی از پرفروش‌ترین بازی یوبی‌سافت، Assassin's Creed، شامل پارکور، مخفی کاری، مبارزات غوغا، و دست زدن به

یک نسخه واقعیت مجازی از پرفروش‌ترین «آدمکش» یوبی‌سافت شامل پارکور، مخفی کاری، مبارزه غوغا و استفاده از علامت تجاری مچ تیغه پنهانی است که توسط شخصیت‌های فرنچایز استفاده می‌شود.

شرکت قدرتمند بازی های ویدیویی فرانسوی یوبی سافت روز دوشنبه اعلام کرد که نسخه واقعیت مجازی مجموعه پرفروش Assassin’s Creed تا پایان سال در دسترس خواهد بود.

Player’s در “Assassin’s Creed Nexus VR” نقش قهرمانان قبلی این فرنچایز را ایفا می کند، با علامت تجاری مچ تیغه های مخفی، فرارهای دراماتیک پارکور، و “جهش ایمان” نمادین از بالای ساختمان ها.

دیوید ووتیکا، مدیر خلاق ارشد بازی، در نمایشگاه Ubisoft Forward از بازی‌های آینده در لس‌آنجلس به خبرگزاری فرانسه گفت: «احساس اینکه تبدیل شدن به یک قاتل چیره‌دست چگونه است، برای بازیکنان جذابیت زیادی خواهد داشت».

“این واقعاً مناسب برای VR است.”

گیم پلی بازی Assassin’s Creed شامل بالا رفتن زیاد، پریدن بین ساختمان ها در حال چرخش از قطب ها، دویدن، مبارزه و غیره است.

Votypka گفت: «بازی‌هایی که در VR بهترین کار را می‌کنند، بدیهی است که از ویژگی‌های فیزیکی زیادی برخوردارند؛ بنابراین به ما اجازه می‌دهد تا از جهاتی متفاوت و بهتر از نسخه غیر VR بسازیم.

تیمی در یوبی‌سافت برای اطمینان از اینکه افرادی که در واقعیت مجازی سرگردان یا حالت تهوع می‌گیرند، احساس راحتی می‌کنند و ویژگی‌هایی مانند راه‌های سریع شخصیت‌ها برای «تله‌پورت» از نقطه‌ای به نقطه دیگر را اضافه می‌کنند.

به گفته Votypka همچنین در همان ابتدا توسط تیم بحث شد که چقدر باید واقع بینانه باشد که شخصی در VR به یک شخص یورش برده و او را با چاقو بکشد.

طراحان بازی خشونت صحنه های ترور را تنظیم کردند و آنها را سریع و کنترل کردند که در کجا به اهداف می توان ضربه زد.

ووتیکا در مورد اهداف ترور گفت: “شما نمی توانید آنها را شکنجه کنید.”

“این بیشتر شبیه خشونت بازی های ویدئویی است، در مقابل تلاش برای شبیه سازی یک کشتار واقعی با تیغه پنهان.”

این بازی در جدیدترین هدست‌های واقعیت مجازی متا با نام Quest که قبلاً با نام تجاری Oculus شناخته می‌شد، در دسترس خواهد بود.

مولفه جدید VR همچنین یک لایه دولایه جالب را به سریال اضافه می کند، که داستان آن اغلب حول محور اصلی قهرمانان امروزی است که وارد دنیای تاریخی مجازی خودشان می شوند.

بازیکنان از طریق چشمان مجازی Ezio Auditore da Firenze در ایتالیای رنسانس خواهند دید. کاساندرا در یونان باستان، و کانر در آمریکای مستعمره در یک خط داستانی که به آنها اجازه می‌دهد از خاطرات اجدادشان خارج شوند.

تظاهرات نشان داد که حرکات دنیای واقعی، در حالی که کنترلرها را در دست دارند، برای دوئل کردن، پرتاب تبر، حرکت مخفیانه و موارد دیگر در بازی استفاده می شود.

Votypka گفت: “این یک بازی کاملاً مناسب “Assassin’s Creed” در VR است.

“امیدوارم که به بازیکنان، توسعه دهندگان و ناشران نشان دهد که مارک های بزرگ می توانند در VR عالی باشند.”

یوبی‌سافت همچنین یک فرنچایز جدید با عنوان Assassin’s Creed Mirage را به نمایش گذاشت که برای بازی روی کنسول‌های بازی ویدیویی و رایانه‌های شخصی طراحی شده است.

“Mirage” به عنوان ادای احترام به اولین بازی Assassin توصیف شد و در قرن نهم بغداد پخش می شود.

گیمرها در «سراب» که قرار است در 12 اکتبر اکران شود، نقش «بسیم» را بر عهده خواهند گرفت که با «فرمان باستانی» مبارزه می کند.

Assassin’s Creed نیز با نسخه رایگان بازی “Codename Jade” در زمان سلسله Qin در چین تنظیم شده است.

از بازیکنان دعوت شد تا برای یک تست عمومی “بتا” از “Jade” ثبت نام کنند.

© 2023 AFP

نقل قول: یوبی سافت نسخه واقعیت مجازی بازی پرطرفدار Assassin’s Creed (2023، 13 ژوئن) بازیابی شده در 13 ژوئن 2023 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بخوان  جمع آوری پنهانی اطلاعات سلامتی بیماران برای فیس بوک دردسرساز شد