تیم های مایکروسافت به تازگی یک ویژگی دسترسی تغییر بازی دیگر را دریافت کرده است

سانو که خود ناشنوا است، وظیفه دسترسی بیشتر به پلتفرم را بر عهده داشت، و اولین نسخه – نمای زبان اشاره – اکنون آماده است و امیدوار است که نحوه مشارکت کاربران D/HH در درخواست‌های مایکروسافت تیمز را تغییر دهد.

نمایش زبان اشاره تیم ها

مایکروسافت تیمز در حال دریافت ارتقای قابل توجهی در ابزارهای دسترسی خود است که باید پلتفرم کنفرانس ویدیویی را برای کاربران بیشتری بهتر کند.

مایکروسافت در وعده خود مبنی بر گوش دادن به بازخورد مشتریان، تنظیمات برگزیده نمای زبان اشاره را “چسبان” کرده است، به طوری که نیازی به اعمال مجدد تنظیمات برای هر تماس نباشد.

سانو از مشتریان D/HH می‌خواهد که بازخورد خود را از طریق منوی “Help” از درون Teams ارائه دهند، یا با مرکز پشتیبانی ایالات متحده تماس بگیرند تا مستقیماً با ASL ارتباط برقرار کنند.

در صورت نیاز، حداکثر دو فید ویدیویی مترجم زبان اشاره در یک مکان ثابت نگهداری می‌شوند تا شرکت‌کنندگان جلسه D/HH بتوانند مستقیماً در تماس شیرجه بزنند. کاشی های ویدئویی نیز به شکل و اندازه بهینه طراحی شده اند و به طور خودکار با بالاترین کیفیت ممکن پخش می شوند.

در یک پست وبلاگ مایکروسافت (در برگه جدید باز می شود) ، معمار دسترس‌پذیری کریس سانو از ایجاد «بهترین تجربه در کلاس برای جامعه ناشنوایان و کم‌شنوایان (D/HH)» در Teams خبر داد.



منبع