دوچرخه های با چرخ های مربع! – ايسنا

در نهایت، چرخ‌ها روی یک قاب استاندارد دوچرخه نصب می‌شوند تا کاربر سوار آن شود و به سمت جاده حرکت کند.

دوچرخه های با چرخ های مربع!

هنوز مشخص نیست که ساخت این دوچرخه چقدر هزینه دارد و این که به فروش می‌رسد یا خیر.

برنامه‌ای که Q پیش‌بینی کرده بود، این ویدئو با بیش از ۱.۱ میلیون بازدیدکننده در زمان انتشار، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میل، پرداختن به دوچرخه های عجیب و غریب و شگفت انگیز در طول سال های اخیر ساخته شده است. از دوچرخه‌ها با کفش به جای چرخ‌های تا دوچرخه‌های برقی که می‌توانید با آن روی آب سواری کنید، اما جدیدترین اختراع شاید عجیب‌ترین اختراع باشد.

کانال یوتیوب «The Q»، دوچرخه‌های با چرخ‌های مربعی ساخته شده است که ممکن است باورنکردنی باشد اما کاملاً کاربردی است.

کاربر دیگری نوشت: ساختن یک دوچرخه با چرخی شبیه به چرخ‌های تانک، کار فوق‌العاده خلاقانه‌ای است.

یک کاربر به شوخی نوشت: شما باید دوچرخه را در یک منطقه پرجمعیت سوار شوید تا مردم با نظر نگاه کنند و این را بیان کنند.

آنها در توضیح ویدیویی که دوچرخه را نشان می‌دهد، نوشتند: لطفاً با دوچرخه‌های معمولی معمولی ملاقات کنید که با یک تغییر همراه است. چرخهای مربع! این دوچرخه کاملاً کار می‌کند و شما می‌توانید آن را سوار شوید و با آن بپیچید.

انتهای پیام



منبع

سوالات The Q در ادامه نوشتند: ایجاد و نصب چرخ‌های مربع روی یک دوچرخه، یکی از خنده‌دارترین پروژه‌ها بوده است که تا به حال کار کرده‌ایم. این پروژه، توجه زیادی را به خود معطوف کرده است.

بخوان  ناسا اولین نمونه فرودگر ماموریت «آروپا لندر» را آزمایش می‌کند
یک کاربر نوشت: این دوچرخه با چرخ مربع، یک گواهی بر قدرت خلاقیت و نوآوری است. شگفت‌انگیز است که ببینیم چگونه چیزی به ظاهر غیرممکن را می‌توان کاربردی و قابل سوار شدن کرد. این پروژه واقعاً مرزهای آن چیزی است که ما عادی می‌دانیم، جابه‌جا می‌کند و ما را به چالش می‌کشد تا بیرون از آن فکر کنم. با تشکر از سازندگان برای نبوغ و روحیه جسورانه آنها.

در ویدئو می‌توان دید که این گروه با جوش دادن میله‌های فلزی به ترکیب، قاب‌های چرخ‌ها را می‌سازند تا یک مربع را تشکیل دهند. سپس، پره‌ها اضافه می‌شوند؛ تجهیزات صرفا برای زیبایی‌شناسی هستند.

دلیل آن این است که در قسمت بیرونی چرخ، یک چرخ ممتد شبیه به پالت تانک تعبیه شده است که با پدال زدن در کل قاب حرکت می کند. چرخ‌های مربع‌های ثابت می‌مانند اما چرخ ممتد آنها برای ایجاد کشش حرکت می‌کند.

گروهی از یک کانال یوتیوب، فیلمی از یک دوچرخه را منتشر می‌کند که چرخ‌های آن به شکل مربع هستند.

کاربران نظرات جالبی را در مورد این ویدیو نوشته اند.