مایکروسافت تیمز یکی از بدترین ویژگی های زوم را اضافه می کند

همانطور که گفته شد، فیلترهای ویدئویی مدت‌هاست که یکی از ویژگی‌های محبوب زوم بوده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با طیف وسیعی از پس‌زمینه‌ها، کلاه‌ها و عینک‌های مجازی و سایر جلوه‌های کادربندی، تماس‌های خود را زنده کنند.

این به‌روزرسانی فعلاً به‌عنوان «در حال توسعه» با تاریخ در دسترس بودن عمومی پیش‌بینی‌شده فوریه 2023 فهرست شده است، بنابراین کاربران مجبور نخواهند شد بیش از حد منتظر بمانند. پس از انتشار، در ابتدا فقط برای کاربران دسکتاپ تیم های مایکروسافت در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

پلتفرم کنفرانس ویدیویی فاش کرده است که روی فیلترهای ویدیویی کار می کند تا کاربران کمی سفارشی سازی بیشتری به فیدهای خود اضافه کنند.



منبع

به لطف اضافه شدن یک ویژگی جدید که به شدت تحت تأثیر زوم قرار گرفته است، تماس‌های تیم‌های مایکروسافت ممکن است بسیار سرگرم‌کننده‌تر شوند.

این اضافه می‌کند که افکت‌ها توسط توسعه‌دهندگان اپلیکیشن در پلتفرم تیم‌ها ارائه می‌شود، به این معنی که باید طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها در هنگام راه‌اندازی در دسترس باشد، همراه با گسترش‌های قابل‌توجهی که به زودی پس از استقبال کاربران بیشتر از این ابزار، وجود داشته باشد.

این پلتفرم آواتارهای متحرک را در مارس 2022 نشان داد و به کاربران این فرصت را می‌دهد که به شکل حیوان ظاهر شوند، با انتخاب‌هایی از گربه تا گاو، راکون، خرگوش، سگ و موارد دیگر. آواتارها نه تنها جایگزین فید ویدیوی اصلی می‌شوند، بلکه حرکات سر و حالات چهره فرد را با چند ترفند هوش مصنوعی منعکس می‌کنند.

بخوان  به‌روزرسانی Venmo به شما کمک می‌کند شادی تعطیلات را از طریق بخش خیریه جدید پخش کنید

به نظر می‌رسد که این افزوده‌ها فراتر از ابزارهای موجود هستند که امکان ایجاد پس‌زمینه تیم‌های مایکروسافت یا مجموعه‌ای از تصاویر اصلی را فراهم می‌کنند تا به کاربران اجازه دهند شخصیت بیشتری را در تماس یا جلسه نشان دهند.

فیلترهای ویدیویی تیم مایکروسافت

در پست خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)، این شرکت افزوده جدید را اینگونه توصیف می کند که به افرادی که در Teams Meetings هستند اجازه می دهد “جریان ویدیویی خود را با جلوه های بصری تقویت کنند”.