دوره جامع آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی تضمین شده! | wikihola

دوره جامع آموزش تولید محتوا با هوش مصنوعی تضمین شده! | wikihola

دانشمندان و فناوران برتر مانند استیون هاوکینگ، بیل گیتس و ایلان ماسک معتقدند که هوش مصنوعی یک تهدید بسیار خطرناک برای بشریت است. دستیارهای صوتی مجهز به هوش مصنوعی دیگر به طور پیش فرض زن نخواهند بود. اصول اخلاق در دنیای هوش مصنوعی هنوز فاقد توافقات و معیارهای بین اعضای فعال در این زمینه است.

  • این امر یک مزیت بزرگ است با توجه به اینکه آموزش‌های فعلی معمولاً برای بسیاری از سیستم‌های آموزشی و مدارس ناچیز و در عین حال بسیار پرهزینه است.
  • یا در حوزه امنیت از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای شناسایی ناهنجاری‌ها و شناسایی فعالیت‌های مشکوک که نشان‌دهنده تهدید هستند، استفاده می‌شود.
  • از آنجایی که هیچ‌کس نمی‌تواند کاملاً‌ بر اطلاعات مسلط باشد، لازم است از آمار و احتمالات در استفاده از زبان‌های برنامه‌نویسی هوش مصنوعی استفاده شود.

تا محتوای موجود را تجزیه و تحلیل کنید و اهداف بهبود محتوا را برایتان WikiHola تعیین می‌کند. به جنبه‌های مختلف محتوای شما (شفافیت، دسترسی، لحن صدا و سایر موارد) امتیاز می‌دهد و عبارات جایگزین را پیشنهاد می‌کند. به طور خودکار داده‌های شما را در چندین پلتفرم همگام می‌کند.

کاربردهای هوش مصنوعی

اولین تلاش انسان برای ساخت ماشینی که به‌جای انسان کار کند و تصمیم بگیرد، به حدود قرن ۱۷ بازمی‌گردد. چند قرن بعد، در دهه‌‎ی ۱۹۳۰ کورت گودل، آلونسو چرچ و آلن تورینگ بنیادهای اساسی منطق و نظریه‌ی علم کامپیوتر را بنا نهادند. ما ظرفیت آن را داریم که با وضعیت‌های گوناگون محیطمان کنار بیابیم و رفتارمان را از با استفاده از یادگیری تغییر دهیم.

بخوان  معرفی انواع دوربین مدار بسته و ویژگی های آن

دستیارهای هوشمند

در کشورهای پیشرفته، مدتی است که فناوری تأثیرات زیادی بر روی یادگیری در کلاس گذاشته است. از برد هوشمند و لپ تاپ گرفته تا استفاده از واقعیت مجازی VR Virtual reality. در دوره آموزش ریاضیات و کاربرد آن در علم داده با رویکرد کاربردی بودن دوره به آموزش مهارت های مورد نیاز در زمینه ریاضیات و کاربرد آن در علم داده می پردازیم. در دوره آموزش ماشین لرنینگ با پایتون قصد داریم مباحث مهم و بنیادی ماشین لرنینگ را با استفاده از پایتون آموزش دهیم. قبل از اینکه هوش مصنوعی شما را از عرصه تجارت کنار بزند، شما از این فرصت استفاده کنید؛ کار کردن با این ابزارها را یاد بگیرید و با ویژگی‌های منحصر به فردش درآمدزایی کنید.

سپس، به سادگی نام صفحه را به ChatGPT تغییر دهید و روی دکمه «افزودن» ضربه بزنید. صفحه وب به یک ویجت تبدیل می‌شود؛ بنابراین به سادگی بر روی دکمه “افزودن به صفحه اصلی” ضربه بزنید. در حال حاضر در نسخه بتا است، بنابراین می‌توانید به صورت رایگان از آن استفاده کنید. بهترین پاسخ‌ها را به صورت رایگان برای شما پیدا خواهد کرد. از تحقیق، تجزیه و تحلیل رقبا تا نوشتن و بهینه سازی محتوا را در بر می‌گیرد. نه تنها قادر به تولید متون عمومی ‌است، بلکه می‌تواند لحن، سبک و خلاقیت خاصی را نیز اضافه کند.