Zoho می گوید تعداد مشتریانش اکنون به 16 میلیون رسیده است که نشان دهنده رشد 30 درصدی سال به سال است. این شرکت با ادامه حمله، ادعا می کند که مهاجرت های گوگل، مایکروسافت و GoDaddy به Zoho Workplace در سال گذشته تقریبا دو برابر شده است.
Zoho میخواهد مایکروسافت و گوگل را با پلتفرم همکاری خود به چالش بکشد
در کنار Trident، این شرکت همچنین جزئیات تعداد انگشت شماری از محصولات جدید دیگر، از جمله وبینار خود توضیحی، گسترش پلت فرم Zoho Voice خود در برنامه های بیشتر، یک ابزار دستور زبان مبتنی بر هوش مصنوعی به نام BluePencil، یک کشش و رها کردن جهانی را اعلام کرد. تجربه، و تعداد انگشت شماری اصلاحات دیگر.
نسخه بتا برای آزمایش مشتریان در دسترس است، اما آنها برای مدیریت نرم افزار به یک سیستم عامل نسبتاً به روز نیاز دارند. Trident روی بیلدهای جدیدتر ویندوز 10 و ویندوز 11 و macOS High Sierra 10.13 و بالاتر کار می کند. TechRadar Pro از Zoho برای اطلاعات بیشتر در مورد در دسترس بودن عمومی کامل آن درخواست کرده است.
کاربران قدرتمند همچنین احتمالاً از استفاده از تعدادی ادغام و ویجت از کاتالوگ خود Zoho (مانند CRM، Desk و Projects) و همچنین ابزارهای شخص ثالث (مانند Asana و HubSpot) لذت خواهند برد.
Zoho Trident
Zoho یک محصول جدید راه اندازی کرده است همکاری آنلاین و مجموعه نرم افزارهای ارتباطی طراحی شده برای مقابله با مواردی مانند تیم های مایکروسافت و Google Meet.
این راهاندازی شامل Trident است که ایمیل، پیامها، تماسهای صوتی و تصویری، تقویم و وظایف را در بستهای که به طرز نگرانکنندهای (حداقل برای مایکروسافت) شبیه به Teams است ترکیب میکند.
این شرکت میگوید که Trident با رویکردی یکپارچهتر برای تعداد فزایندهای از کارگرانی که از باز کردن چندین برنامه مختلف برای برقراری ارتباط با همکاران و مشتریان خارجی خسته شدهاند، جذاب خواهد بود.
کل بسته Zoho Workplace در دو سطح موجود است: استاندارد (3 دلار / 2.40 پوند در ماه) و حرفه ای (6 دلار / 4.80 پوند در ماه).