رونمایی چین از بزرگترین توربین بادی دریایی جهان

بر اساس بیانیه مطبوعاتی این شرکت، نمونه اولیه بزرگترین توربین بادی فراساحلی جهان در رویدادی در پارک صنعتی شهر دونگیانگ در استان شاندونگ چین رونمایی شد.

این توربین جدید از سایر شرکت‌های چینی مانند China Three Gorges، Goldwind و MingYang بزرگ‌تر است. همچنین از مدل‌های فعلی اروپایی زیمنس گامسا(Siemens Gamesa)، وستاس(Vestas) و جنرال الکتریک قدرتمندتر است.

واحد توربین H26 دارای موتور و پروانه‌هایی با قطر 26 متر است که رشته چرخ‌دنده‌های ماژولار با سرعت متوسط ​​و یک ژنراتور آهنربای دائمی را تامین می‌کند.

لرزش پره‌ها یا میزان ناداری هواکشانی ناشی از ترکیب ارتعاش و پخش فشار بر روی پره‌ها توسط نظارت آنلاین تا ۱۰ درصد کاهش می‌یابد. به گفته سازنده، انتظار می‌رود این طراحی‌های برج و پایه‌های توربین را تا ۵۰ درصد کاهش دهد.

شرکت سازنده این توربین را با یک سیستم قدرت طراحی کرده است که دارای قدرت توانایی بار و تطابق پذیرفتن با سیستم ژنراتور است.

در این بیانیه آمده است: توربین 260 سهم بزرگی در تولید و کارایی توربین‌های بادی و همچنین کاهش هزینه انرژی مزارع بادی فراساحلی خواهد داشت. این توربین، چشم انداز خوبی در توسعه بازار مزارع بادی پرسرعت در وسط دریا دارد.

شرکت CSSC Haizhuang مستقر در جنوب غربی چین می‌گوید، طراحی این توربین یک طراحی تکمیلی از آخرین توربین ۱۶ مگاواتی آن است.

این توربین جدید دارای پره‌هایی به طول ۱۲۸ متر است. این پره‌ها دارای مساحتی در حدود 53 هزار متر مربع را پوشش می‌دهند که معادل مساحت هفت زمین فوتبال است.

ظرفیت تولید برق توربین بادی H26 سالانه 74 هزار مگاوات‌ساعت است. این توربین بادی دریایی، صنعت برق بادی جهانی را به سوی رسیدن به نقطه عطف هدایت می‌کند.

بخوان  احتمال حل معمای 150 ساله دنیای ریاضی توسط دانشمند چینی

چین از بزرگترین توربین بادی فراساحلی جهان با پره‌هایی به وسعت 53 متر مربع که به اندازه مساحت هفت زمین فوتبال است، با قدرت تولید 18 مگاوات برق رونمایی کرد که می‌توان سالانه 40 هزار خانه را تامین کرد.

این توربین همچنین دارای یک «سیستم سنجش هولوگرافیک» برای کاهش بار کلی و کنترل فناوری برای گشتاور تغییرات است.

زمانی که H260 با ظرفیت برق خود کار می‌کند، قادر به تولید 44.8 کیلووات‌ساعت با هر چرخش خواهد بود، بنابراین از این توربین بادی به تنهایی قادر خواهد بود تا انرژی 40 هزار خانه را برای یک سال کامل تامین کند.

انتهای پیام



منبع

شرکت CSSC Haizhuang معتقد است که توربین‌های بادی در کاهش بزرگ و با قابلیت اطمینان بالا برای توسعه انرژی بادی و کاهش‌های تولید انرژی، نیاز دارند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، یک شرکت چینی موسوم به CSSC Haizhuang که یکی از 10 شرکت برتر صنایع دفاعی این کشور است، ادعای یک نمونه اولیه توربین بادی دریایی را دارد.