حضور در بازی ویدیویی با پوشیدن یک لباس مخصوص

در صفحه CES آمده است: احساس تیر خوردن از سه ریز حس تشکیل شده است: زخم ایجاد شده هنگام ورود گلوله، زخم خروج گلوله و محیط. ما با الگوریتم خود می‌توانیم بی‌نهایت حس‌های مختلف ایجاد کنیم. تنها کاری که باید انجام شود این است که یک حس را تصور کنید و راه های معین را اصلاح کنید.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، چه حسی داشت اگر می‌توانم تمام احساسات یک بازی ویدیویی مجازی را به طور واقعی تجربه کنید؟ این تجربه‌ای است که پیراهن بر فناوری لمسی «OWO» است که در نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ برای شما ارائه می‌شود.

صفحه‌های CES این اختراع، لباس‌های لمسی سایر شرکت‌هایی هستند که از ارتعاش برای بازتولید تنها یک حس استفاده می‌کنند، «OWO» تنها شرکتی است که می‌تواند احساسات بی‌نهایت را واقعاً باز کند و از آنجایی که بدن افراد با افراد متفاوتی متفاوت است، می‌تواند احساس کند. را کالیبره کنید تا تجربه به فرد خود را داشته باشید.

سیستمی «OWO» به کاربر این امکان را می‌دهد تا در ۱۰ منطقه مختلف از جمله بازوها لمس را تجربه کند. علاوه بر این، این لباس بی‌سیم است، به این معنی که کاربران می‌توانند از آن حرکت آزادانه استفاده کنند.

این پیراهن دارای یک اپلیکیشن است که اطلاعات کاربران را ذخیره می‌کند تا کالیبراسیون به طور خودکار هر بار که بازی می‌تواند به طور اختصاصی برای آنها تنظیم شود.

نتیجه آن تجربه هیچ سطح علمی از غوطه‌ور شدن در احساس است که جای دیگری پیدا نمی‌شود.

اگر این فناوری در حال حاضر فقط برای استفاده از می‌شود، اما می‌توان آن را در موارد کاربردی‌تر انجام داد. در اوت ۲۰۲۰، دانشجویان دانشگاه هاروارد یک دستگاه پوشیدنی برای افراد کم بینا و نابینا ساختند تا حرکت کنند.

بخوان  پهپادها و فناوری‌ناسا چطور ورق را برمی‌گردانند؟!

اساس این فناوری، ریزحس‌ها هستند که کوچک‌ترین واحدی هستند که می‌توان آن را کالیبره کرد. هر حس تولید شده از یک یا چند ریزحس تشکیل شده است.

این لباس از یک پارچه لایکرا منعطف ساخته شده است که امکان سفارشی سازی آن را برای انواع سایزه ها و فرم های بدن وجود دارد و دارای یک باتری بادوام است.

در سال 2015، خوزه شرکت «Wiemspro» را راه‌اندازی کرد که یک شرکت پیشرفته است و از حرکت الکتروعضلانی تمام بدن(EMS) برای تناسب اندام می‌کند.

انتهای پیام



منبع

یک لباس با فناوری لمسی به کاربر این امکان را می‌دهد که احساس می‌کند در یک بازی ویدیویی را تجربه می‌کند.

فناوری بر ریزاحساسات

این دستگاه پوشیدنی مشابه «OWO» از سطح پیشرفته‌ای از فناوری بینایی رایانه‌ای و رباتیک نرم‌افزار استفاده می‌کند که به دوربین گوشی هوشمند کاربر متصل می‌شود، دوربینی که زیر گردن او روی یک لباس جلیقه‌مانند قرار می‌گیرد. دوربین به کاربر می‌گوید که اشیاء کجا هستند و سپس این اطلاعات به جلیقه تحویل داده می‌شود که برای ارائه بازخورد لمسی باد می‌شود.

«OWO» توسط خوزه فرتس(Jose Fuertes) اختراع شد. او به دنبال ادغام لذت ساده‌ی بازی ویدیوئی با فناوری‌های مربوط به تناسب اندام بود.