کوید-۱۹ پیامدهای خروج‌زا دارد – ایسنا

علاوه بر این، نوع دیگری به عنوان زیرگروه غالب در میان شرکت‌های مبتلا به کوید-۱۹ شناسایی می‌شود که تازه تشخیص داده شده است. بنابراین، احتمالاً احتمالاً می‌توان موارد بیشتری را تشخیص داد.

با توجه به میزان تشخیص بیماری قبل از ابتلا در دوران کووید-۱۹، تشخیص تازه‌ای که داده‌شده ممکن است هم در حین باشد و هم از یک دوره قرار گرفتن در معرض خطر بعد از آن داده شود.

بسیاری از شواهد نشان می‌دهند که کوید-۱۹ با تشخیص موارد جدید مرتبط است. با وجود این، مشخص نیست که آیا کوید-19 به تشخیص می‌انجامد که پیش از این وجود داشته باشد، وجود دارد.

خاص نیست که آیا صنعتویروس می‌تواند بالینی معناداری را در متابولیسم گلوکز ایجاد کند یا خیر. با وجود این، ممکن است با مشخص کردن علائم بالینی مرتبط با کوید-19 و با تعیین دوره بین آغاز هایپرگلیسمی و واکنش، پاسخی را پیدا کند.

انتهای پیام



منبع

یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهند که کوید-۱۹ باعث ایجاد تغییرات بالینی در متابولیسم گلوکز می‌شود. این پژوهش ثابت نمی‌کند که باعث می‌شود، اما نشان می‌دهد که این احتمال وجود دارد که پیامدهای خروجی را ایجاد کند.

این موضوع نشان داده شده است که کوید-19، از قبل موجودی را تشدید می‌کند. دلیل این امر احتمالاً ارتباط کووید-۱۹ با پایین بودن درجه پایین است که می‌تواند نسبت به انسولین را شروع کند یا بدتر کند. علاوه بر این، مطالعات بسیاری نشان داده است که سوپرویروس می‌تواند در سلول‌های بتای پانکراس‌هایی که انسولین را تولید می‌کنند، نفوذ کند و تکثیر کند. بنابراین، تولید و تولید انسولین را مختل می‌کند.

بخوان  حفظ رتبه ۱۷ جهانی ایران در حوزه علوم اعصاب/توسعه علوم شناختی سرمایه‌گذاری بسیاری از می‌طلبد

بررسی‌های جدید گروه بین‌الملل از محققان نشان می‌دهد که کووید-۱۹ می‌تواند پیامدهای یک‌زا داشته باشد.

نتایج این نشان می دهد که کوید-19 ممکن است اثر پژوهشی باشد. بنابراین، افرادی که در معرض خطر قرار گرفتن قرار دارند، باید از نظر روسیه به غربالگری شوند. برای تأیید مکانیسم‌هایی که ویروس از طریق آن با متابولیسم گلوکز تداخل پیدا می‌کند، باید تحقیقات بیشتر انجام شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از نیوز مدیکال نت، یک گروه بین‌المللی از محققان در یک پروژه جدید، این امکان را دارد که بالینی نشان دهد که بیماری کوید-19 باعث افزایش می‌شود. این پژوهش از غربالگری در کسانی که به ویروسیروس آلوده شده اند، حمایت می کنند.

در این تحقیق، اطلاعات 537 مورد تازه تشخیص داده شده از 61 بیمارستان در 5 کشور مورد بررسی قرار گرفته است که بین سالهای 2022 تا 2022 ثبت شده است. بیماران مبتلا به کووید-۱۹ که می‌توانند هنگام مراجعه تازه تشخیص داده شده باشند، سطح «HbA1c» بالاتر از محدوده تشخیصی است که نشان‌دهنده وجود هایپرگلیسمی از قبل است. نتایج این بررسی نشان داد 22 درصد از افرادی که سطح HbA1c آنها تازه تشخیص داده شده است، بعداً به بیمار مبتلا شده‌اند.

داده‌های مربوط به ۲۸ نفر از این افراد، طی بیش از سه ماه جمع‌آوری شد که نشان می‌داد پنج نفر از آنها در حال بهبودی از نتایج هستند، اما ۲۳ نفر دوباره به تشخیص می‌رسند.

سطح‌های پیشین، سطح بالای قند خون و عواقب متابولیکی ناشی از تحقیقات از پیش موجود را گزارش کرده‌اند اما پژوهش‌هایی که ارتباط کوید-۱۹ را با شروع تازه‌شده نشان می‌دهند، کمیاب هستند.

بخوان  چین به دنبال ساخت پایگاه در ماه با فناوری چاپ ۳ بُعدی

جدید این گروه بین‌المللی از پژوهشگران، این احتمال را می‌دهد که کووید-19 ممکن است با بررسی سطح گلوکز خون در زمان تشخیص تشخیص بررسی‌شده، باعث ایجاد تحقیقات جدید و عوامل مرتبط با آن شود.

ایجاد یک رابطه بین کوید-۱۹ و نیاز است زیرا هر دو بیماری در سراسر جهان شایع هستند. علاوه بر این، ایجاد یک رابطه می‌تواند پیامدهای مهمی را برای تشخیص، مدیریت، بهداشت عمومی و تحقیقات علمی داشته باشد. با وجود این، هنوز مشخص نیست که آیا ارتباط بین کووید-19 و می‌تواند، ناشی از پیامدهای غیرمستقیم کوید-19 بر سلامتی است یا این‌که خارجی‌های روسیه به طور مستقیم باعث افزایش قند خون می‌شود.

این پژوهش با ترکیب مشاهدات بالینی به دست آمده از ۲۵ کشور، این پدیده را در مکان‌های جغرافیایی و قومیت‌های گوناگون می‌کند.

این پژوهش، در مجله «Research Square» به چاپ رسید.