دستگاه پخش هوای پوشیدنی برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES ۲۰۲۳

این برنامه هر روز صبح یک اعلان در مورد کیفیت هوا می‌کند تا کاربران را از آلاینده‌های هوا و آلرژن‌هایی که ممکن است در طول روز با آنها مواجه شوند، ارسال می‌کنند و آماده می‌شوند.

شاخص کیفیت هوای فوری

بیش از 300 هزار دستگاه از Airvida T1 در بیش از 10 کشور فروخته شده است. نظرات نظرات در ژاپن، این ارباد نوآورانه نه تنها امتیاز 4.5 از 5 را کسب کرده است، بلکه باعث شده است که 7 درصد از افراد مبتلا به مخاطرات بینایی آلرژیک احساس کنند که علائم آلرژی آنها تا حد زیادی بهبود یافته است.

در حالی که معمولاً در سراسر دنیا معمولاً به مسائل مربوط به هوای نگران هستند، شرکت آیبل ادعا می کند که این نگرانی ها را با اختراع خود می کند.

Airvida T1 همچنین به کاربران این امکان را می دهد تا بدون خارج کردن گوشی های هوشمند خود از جیب، تماس تلفنی برقرار کنند و آهنگ ها را تغییر دهند.

یک دستگاه پخش موسیقی در نمایشگاه CES امسال معرفی شد که در واقع رسالت اصلی آن هوا و محافظت از کاربر در برابر ویروس‌ها است. ادعا شده است که شناسایی ویروس‌کنی با این فناوری 99.7 درصد است.

دستگاه پخش هوای پوشیدنی برنده جایزه نوآوری نمایشگاه CES ۲۰۲۳

فعال‌سازی‌های انجام‌دهنده این نوآورانه، تجربه گوش دادن به موسیقی نیز با آن ارائه می‌شود. این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال استفاده می‌کند تا به کاربران اجازه دهد بدون مزاحمت سر و صداهای خارجی، روی آهنگ دلخواه خود تمرکز کند.

Airvida T1 با این مکانیسم می‌تواند ۹۹.۹ درصد از گرده‌ها، آلرژن‌ها، ذرات معلق و ۹۹.۷ درصد از ویروس‌ها از جمله ویروس‌های کووید-۱۹ را حذف کند.

بخوان  مک‌های صفحه لمسی می‌توانند پایان آی‌پد را نشان دهند - پس چه چیزی می‌تواند برای macOS استفاده کند؟

Airvida T1 با برنامه Airvida Connect ارائه می‌شود که شاخص کیفیت هوای فوری(AQI)، ذرات معلق و اطلاعات گرد و غبار موجود در هوا را بر اساس مکان‌های قرارگیری کاربران ارائه می‌دهد.

این دستگاه‌ها با یک برنامه مخصوص گوشی‌های هوشمند همراه است که می‌توانند کاربران را از اطلاعات فوری کیفیت هوای کاربر مشخص کنند. Airvida T1 همه را قادر می‌سازد هر کجا که می‌روند از هوای پاک و موسیقی لذت ببرند.

این محصول در تایوان طراحی و تولید می شود و دارای بالاترین استانداردهای مواد (RoHS)، عملکرد، بهینه سازی کارایی و ایمنی است.

ایرباد Airvida T1 از طریق فناوری ناخودآگاه به‌فرد خود، یونهای منفی تولید می‌کند که می‌توانند به ذرات مضر در هوای متصل شوند و آن‌ها را به تکه‌های بزرگ‌تر و سنگین‌تری تبدیل کنند که پس از آن روی زمین سقوط کنند و دیگر هوا معلق نشوند.

انتهای پیام



منبع

Airvida T1 همچنین از طریق جدیدترین نسخه بلوتوث 5.3 اتصال سریع و پایداری را به گوشی‌های هوشمند کاربران ارائه می‌دهد. علاوه بر این، طراحی بر مصرف آن باعث می‌شود که برای موقعیت‌های مختلف مناسب باشد.

این دومین بار است که یکی از محصولات شرکت آیبل در نمایشگاه CES برنده جایزه می‌شود. این شرکت در سال ۲۰۲۰ موفق به برگزیده شدن در بخش طراحی و برجسته شده بود.

در بیانیه مطبوعاتی شرکت سازنده است: Airvida T1 اولین دستگاه تصفیه هوای یونی پوشیدنی و ایرباد دارای قابلیت حذف نویز در جهان است. این دستگاه‌ها می‌توانند از کاربران در برابر هوا و صداهای محیطی محافظت کنند.

این محصول را می‌توان در جعبه شارژ خود قرار داد تا به عنوان یک دستگاه تصفیه هوای رومیزی استفاده شود.

بخوان  ناسا مراکز آب و هوایی را در ماه احداث خواهد کرد

وزن هر ایرباد تنها ۹.۵ گرم است و برای ساعت‌ها استفاده راحت و مناسب است. باتری آن می‌تواند به مدت پنج ساعت به تصفیه هوا و پخش موسیقی بپردازد و اگر فقط عملکرد هوای آن روشن باشد، از ۲۴ ساعت دوام می‌آورد.

به گزارش ایسنا، شرکت تایوانی آیبل (ible) که در حوزه ساخت دستگاه‌های اینترنتی اشیاء (IOT) و دستگاه‌های پوشیدن فعالیت‌های می‌کند، به خاطر آخرین اختراع خود است، یعنی «Airvida T1» که یک ایروباد تصفیه‌کننده هوای پوشی نوآورانه است، به عنوان جایزه نوآوری که لوازم الکترونیکی مصرفی را به نمایش می‌گذارد. CES ۲۰۲۳ معرفی شد. این دستگاه در میان ۲۱۰۰ نوآوری برنده شده است.