تحقیق در مجله بین المللی عملکرد خودرو یک رویکرد جدید برای تعیین برد یک وسیله نقلیه الکتریکی در شرایط رانندگی واقعی را مورد بحث قرار می دهد. Carlos Armenta-Déu از دانشگاه Complutense مادرید، اسپانیا، و Erwan Cattin از دانشگاه Clermont Auvergne در Aubière، فرانسه، پیشنهاد میکنند که رویکرد آنها این پتانسیل را دارد که به رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی دقیقترین پیشبینی برد را بدهد. در شبیه سازی آنها، ویژگی های جاده و پنج حالت مختلف رانندگی ارزیابی می شود.
انگیزه اصلی به سمت خودروهای الکتریکی ناشی از فوریت زیستمحیطی ریشهکن کردن وابستگی ما به سوختهای فسیلی، کاهش سطح آلودگی محلی، و کاهش انتشار گازهای گلخانهای با روی آوردن به انرژی پایدار و تجدیدپذیر است. با این حال، برخی از موانع درک شده در جاده وجود دارد که برای بسیاری از رانندگان ترمزهای انتقال را ایجاد می کند. یکی از آنها محدوده ای است که یک وسیله نقلیه می تواند با یک بار شارژ به آن دست یابد. این امر به ویژه برای سفرهای طولانی مدت از طریق مکان هایی با زیرساخت های محدود شارژ سریع بسیار مهم است.
به گفته محققان، این رویکرد نسبت به سایر روشها برای پیشبینی برد دقیقتر است و میتواند برای شرایط رانندگی متفاوت و سبک رانندگی و همچنین درجه «پیری» در باتری خودرو کار کند.
این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.