معرفی جدیدترین جلسات فناوری برای مجازی سازی



شرکت Zero Distance اولین محصول خود به نام Wehead را بر اساس فناوری آواتار اختصاصی خود که تجربه حضور یک فرد را به صورت مجازی می‌کند، معرفی کرد.

به گزارش ایسنا، این صفحه‌نمایش هوشمند با ظاهری آینده‌نگر، تجربه حضور یک فرد از راه دور را در اتاق شما از طریق صفحه‌های بعدی و حرکات سر ارائه می‌کند.

این افراد را قادر می‌کند تا حس صمیمی‌تری در مکالمه داشته باشند. وهد را می‌توان از طریق تلفن هوشمند، لپ تاپ یا تبلت کنترل کرد. برای این کار، کاربران می‌توانند دستگاه‌های خود را به کار ببرند و حرکات را تکرار کنند و از طریق دوربین دستگاه به اطراف نگاه کنند و محیط را ببینند و برای ادامه مکالمه به افراد مختلف در اتاق کنفرانس مراجعه کنند. .

Wehead یک فناوری رباتیک پیشرفته است که برای مصرف کنندگان در دسترس است. این دستگاه برای فناوری‌های افراد به فناوری است که می‌خواهند بخشی از این شگفت‌انگیز را از نزدیک لمس کرده و تجربه کنند.

Wehead می‌تواند نماینده یک فرد در مناطق دورافتاده در یک جلسه یا دفتر باشد. این شامل چندین صفحه نمایش، یک دوربین و یک موتور ۲ محوره است. Wehead تمام ملزومات مکالمات حضوری مانند تماس چشمی، ویژگی‌های صورت در اندازه کامل، گفتار فضایی و حرکات سر را ارائه می‌کند. Wehead memی‌nthand b’adیdی ada behnaharansqueaی whیdئwیی ، ج جelsatharی thaharی theharah wh thahnbیhahahahahah حض حض حض ز ز adhyhyhdhdhahahah

انتهای پیام



منبع

بخوان  کشف پرورش قاتلی که باعث سرطان لوزالمعده می شود