آردی که شما را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد

پیتر الیس(Peter Ellis) بیوشیمی‌دان کینگز کالج لندن در بریتانیا می‌گوید: در دورانی که همه ما به مصرف فیبر می‌شویم، این تغییر شکل شکل فیبر را نشان می‌دهد، زیرا دیواره‌های سلولی سالم به کند کردن هضم ناشتا، بهبود سطح گلوکز خون. و شبیه‌سازی‌های سیری کمک می‌کند.

کاهش گلوکز خون نیز وجود داشت. آرد دارای 30 درصد نخود سطح گلوکز خون را تا 40 درصد کاهش داد، و تقریباً مشابه از آرد 60 درصد در مقایسه با آرد معمولی مشاهده شد. مطالعات می‌گویند که علت آن وجود زمان بیشتر برای تجزیه و تحلیل در بدن است.

نان تقویت شده با نخود باعث شد تا داوطلبان احساس سیری بیشتر گزارش کنند. تجزیه و تحلیل و خون این افراد نشان داد که احساس می‌کنند این نتیجه‌ی تجزیه و تحلیل سیری‌نمونه‌هایی است که باعث می‌شوند.

مطالعات در مطالعه منتشر شده خود را آغاز کرده اند که تغییر عادات غذایی افراد را برای آینده و مقابله با مشکلات احتمالی مانند چاقی و می‌توان به نتیجه رسیدن به همین دلیل است که پیشرفت‌هایی مانند این بسیار امیدوارکننده است.

انتهای پیام



منبع

نوع انسان از آرد ساخته شده است که فرد را برای مدت طولانی‌تری سیر می‌دارد و به طور منظم برای سلامتی مفیدتر است.

این مطالعه از نوع خود است که نشان می‌دهد چگونه از آرد کامل سلولی در نان می‌توان برای اولین بار مفیدی استفاده کرد. هر چند مورد بیشتر در راه است. چنین به طور طبیعی به طور طبیعی بالقوه می‌تواند در سایر انواع مواد غذایی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

بالاز باجکا(Balazs Bajka) فیزیولوژیست روده در کینگز کالج لندن می‌گوید: ما از نتایجی که در افراد سالم دیده‌ایم تحت تأثیر قرار می‌گیرند و اکنون می‌خواهم ببینیم که چگونه نان سلولی آرد نخود می‌تواند به مدیریت وزن بدن یا در آزمایش‌هایی در بزرگ‌تر با افراد مبتلا باشد. که از این شرایط رنج می‌برند کمک کند.

بخوان  معاملات Adobe Cyber ​​Monday: بهترین معاملاتی که در حال حاضر می توانید دریافت کنید

پس از تولید و پختن نان فرد، ۳۰ سالم آزمایش آن را روی ۲۰ آزمایش کردند و نمونه‌هایی از نان سفید با صفر، و ۶۰ درصد آرد نخود را برای آنها سرو کردند. مربای بدون شکر نیز برای طعم بهتر به نان اضافه شد.

این تحقیق در مجله «American Journal of Clinical Nutrition» منتشر شده است.

این آرد جدید بر پایه حبوبات تولید شده است که شامل نخود، عدس و لوبیا می‌شود. فواید این آرد که برای کمک به ما در حفظ وزن سالم و کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های معالجه مفید است، تا حد زیادی به حفظ مواد گیاهی درون آن اضافه می‌شود.

غذاهای اصلی مانند نان را می‌توان طوری مهندسی کرد که برای ما بهتر باشد و نیازی به تحقیق داشته باشد که از وجود افراد دیگر نباشد. به طور کلی مشخص شده است که مصرف غذاهای دائمی که نیاز به فرآوری کمتری دارند برای داشتن طول بیشتر و سالم تر ماندن است.

ما امیدواریم که یافته‌های ما در مورد تولید مواد غذایی که به دنبال بهبود سلامت محصولات خود هستند، قرار بگیرند.

کاترینا ادواردز(Cathrina Edwards)، موسسه زیست‌شناس کوادرام در بریتانیا می‌گوید: ما مدت‌هاست که می‌دانیم ساختار غذا می‌تواند بر ارزش غذایی آن تأثیر داشته باشد. این مطالعه یک نمونه امیدوارکننده است.

به گزارش ايسنا و به نقل از ساينس آلرت، دانش‌آموزان از آرد مهندسی شده ویژه‌ای برای تهیه انواع نان استفاده کرده‌اند، فرد را برای مدت طولانی‌تری سیر نگه می‌دارد و با کاهش میزان گلوکز خون و همچنین کاهش خطراتی که به طور طبیعی بالقوه جایگزین سالم‌تری می‌شود.

بخوان  دانشمندان قوی‌ترین لیزر جهان را روشن می‌کنند