آزمایشگاهی گوشتی تا ۲۵ برابر بیشتر کربن تولید می‌کند

یک پژوهش جدید و جالب توجه ادعا کرده است که گوشت تولید شده در آزمایشگاه می‌تواند برای کره زمین بدتر و کشتار حیوانات سنتی باشد.

انتهای پیام



منبع

دیگر این است که طبق این پژوهش، گزارش در مورد تأثیر مشکل آب و هوایی ACBM بر فناوری‌های غیرواقعی تکیه می‌کنند که یا وجود ندارند یا عملکرد آنها غیرممکن است. نمونه‌ای از این موضوع، مطالعه‌ای است که انتشار کربن ACBM با استفاده از هیدرولیز سیانوباکتری به عنوان ماده اولیه برای سلول‌ها محاسبه شده است. با این، پژوهشگران تجزیه و تحلیل و تحلیل فعلی خاطر نشان می‌دهند که این یک فناوری یا ماده اولیه اصلی یا عملی برای تکثیر سلول‌های حیوانی نیست.

با پیش‌فرض استفاده از محیط‌زیست، بسیار خوب می‌شود که تخمین می‌زنند که هر یک از آزمایشگاه‌های آزمایشگاهی ۲۴۶ تا ۱۱۸۵۰ نانوذرات کربن دی اکسید تولید می‌کنند. بر اساس این ارقام، میزان پتانسیل گرمایش جهانی گوشت های آزمایشگاهی بین ۴ تا ۲۵ برابر بیشتر از پرورش گوشت گاو سنتی است.

در این پژوهش آمده است: سرمایه ها دلار سرمایه به طور خاص به ACBM اختصاص داده شده است. با این تفکر که این محصول، دوستدار محیطزیستتر از پرورش گوشت سنتی گاو خواهد بود. درست است که گوشت‌های آزمایشگاهی به زمین نیاز دارند، آب و آنتی‌بیوها را در دامداری می‌کنند، اما با این حال، محققان دریافتند که تبلیغات در آزمایشگاه‌های گوشتی بر اساس تحلیل ناقص در انتشار کربن است.

بر اساس تخمین‌های این پژوهش، روش‌های پیشنهادی برای تولید آزمایشگاهی آزمایشگاهی به بازار افزایش می‌یابد، می‌توان بین ۴ تا ۲۵ برابر بیشتر از پرورش و کشتار حیوانات به صورت غیر طبیعی کربن دی تولید کند.

بخوان  نرم افزار جدید به افراد غیرمتخصص اجازه می دهد تا به طور مستقیم ماشین ها را با استفاده از ژست ها آموزش دهند

نویسندگان این پژوهش عنوان می‌کنند: کشت سلول‌های حیوانی به طور سنتی با اجزای محیطی رشد می‌کند که برای حذف یا کاهش اندوتوکسین درمان می‌شود. استفاده از این روشهای پالایش به طور قابل توجهی به هزینه‌های اقتصادی و زیست‌محیطی مرتبط با محصولات دارویی کمک می‌کند، زیرا هم مصرف انرژی و هم مصرف منابع دارند.

نویسندگان راه حل‌های ایجاد خطوط سلولی را پیشنهاد می‌کنند که می‌توانند بیشتر از اندوتوکسین‌ها را تحمل کنند. این امر نیاز به فرآیندهای تولید انرژی‌بر را کاهش می‌دهد و در نهایت زیست محیطی گوشت‌های را کاهش می‌دهد.

این تحقیق این چنین نتیجه‌گیری می‌کند که اگر از یک محیط رشد بسیار خوب برای تولید ACBM استفاده شود، تأثیر زیست‌محیطی تولید کوتاه‌مدت ACBM احتمالاً بالاتر از میزان تولید گوشت گوشت گاو خواهد بود.

نتایج این پژوهش در مجله bioxriv منتشر شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، نتایج یک پژوهش تکان‌دهنده‌ی جدید این ادعا می‌شود که گوشت در آزمایشگاه تولید می‌شود، به گوشتی معروف است که بر روی سلول‌های حیوانی یا به اختصار ACBM در واقع می‌تواند برای محیط زیست، بسیار مخرب از داموری سنتی باشد.

افزایش سطح کربن دیسیلی با سوخت‌ها در فرآیندهای مورد نیاز برای تولید سلول‌ها با مواد مغذی می‌کند، مرتبط است. حذف اندوتوکسین‌ها هنگام تولید آزمایشگاهی آزمایشگاهی بسیار مهم است، زیرا باکتری‌های موجود در محیط، این سموم را آزاد می‌کنند. حتی مقدار کمی از این سموم در محیط رشد می‌تواند مانع از تولید مثل سلول‌ها شود.