آزمایش در لحظه بیماری با گیره‌های هوشمند توالت

آزمایش در لحظه بیماری با گیره‌های هوشمند توالت

شرکت Withings امروز گجت خود موسوم به U-Scan را معرفی کرد که آن را یک آزمایشگاه بهداشتی کوچک می‌داند که به کاسه توالت متصل می‌شود و عفونت را برای غربالگری خانگی تجزیه و تحلیل و تحلیل می‌کند.

انتهای پیام



منبع

اما چنین مشکلی در گجت دوم که از سوی یک شرکت دیگر معرفی شده است، وجود ندارد.

گجت U-Scan مجهز به دهها غلاف آزمایش کوچکی است که می‌تواند قرائت‌های سلامتی را ارائه دهد و اطلاعات را به شکل بی‌سیم به برنامه Withings در گوشی‌های آیفون ارسال کند.

با این حال، بر اساس تصاویر ارائه شده، این دستگاه در جلوی نشیمن توالت می گیرد و نسبتاً دست و پا می گیرد و افرادی را که مسن هستند یا مشکلاتی دارند که حرکت می کنند و می خواهند روی توالت فرنگی بنشینند، ممکن است برای قرار دادن قرار گیرند. پاهای خود در اطراف آن مشکل داشته باشند.

غلاف Nutri Balance نیز تجزیه و تحلیلی از pH، ویتامین C و میزان سطح کتون ارائه می‌دهد. همچنین می‌توان محیط‌ها و آب را برای یافتن سطح هیدراسیون ایده‌آل و مصرف خوراک و سبزیجات برای بهینه‌سازی مواد مغذی تهیه کرد.

به گزارش ایسناما چندین می‌بینیم که مجموعه‌ای از گجت‌های مراقبت بهداشتی هر ساله از نمایشگاه CES بیرون می‌آیند اما جدیدترین شرکت Vivoo یک ردیاب تناسب اندام است، بلکه این شرکت از دستگاه توالت هوشمند رونمایی کرده است که می‌تواند کاربران را در لحظه آزمایش قرار دهد. و نتایج را به گوشی وی ارسال کند.

به گفته این شرکت، این دستگاه به طور خودکار نوار آزمایشی را با جریان فرد هماهنگ می‌کند و سپس یک خوانش نوری شبیه به آنهایی که در بیمارستان‌ها استفاده می‌شود، نمونه‌ای از عفونت را برای بررسی چهار تحلیل سلامت و تجزیه و تحلیل می‌کند و نتایج را در نظر می‌گیرد. ۹۰ ثانیه به یک برنامه در گوشی هوشمند کاربر ارسال می‌کند.

بخوان  فناوری‌های شگفت انگیزی که در «نمایشگاه CES ۲۰۲۳» ارائه شدند

به گفته این شرکت، نتایج می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی از موارد یا ناهنجاری‌های خاص ارائه و به تشخیص زودهنگام برخی شرایط و بیماری‌ها کمک کند.

گجt u-scan memی‌nthnd adrarar ar dhalaف‌hahaی methaddd aybhr debhd thahndhn چndhdh-aldah الله ضلمه النه النجهام قربانشامین قنه المجین در نهایت، هر قدر که توالت می‌شود، U-Scan نیز همراه با آن می‌شود.

هنگامی که ورود از طریق یک حسگر حرارتی تشخیص داده می‌شود، یک پمپ فعال می‌شود که به یک غلاف آزمایشی خاص می‌فرستد، جایی که یک واکنش شیمیایی توسط یک خوانشگر نوری خوانده می‌شود.

این شرکت می‌گوید که غربالگری دچار بیماری می‌شود یک تصویر فوری از یک بدن ارائه می‌دهد و نظارت و تشخیص مفید انواع اطلاعات سلامتی را می‌تواند کند.

قیمت این گجت در اروپا 499.95 یورو خواهد بود و در ایالات متحده ابتدا باید از سازمان غذا و داروی این کشور (FDA) مجوز دریافت شود.

حسگرهای موجود در خوانشگر، تغییرات متعددی را اندازه گیری کنند تا با حرکت و فاصله جریان، یک کاربر را شناسایی کنند.

این در دستگاهی تعبیه شده است که می‌توان به توالت‌های موجود فناوری متصل شود.

گجت U-Scan تنها ۹۰ میلی‌متر قطر دارد و برای جمع‌آوری عفونت از طریق ورودی توالت طراحی شده است.

گجت U-Scan برای اولین بار در اروپا با غلاف های آزمایش Cycle Sync3 و Nutri Balance عرضه می شود.

شرکت Vivoo که در چند سال گذشته آزمایش‌های عارضه‌ای در خانه ارائه کرده است، این گجت را با توجه به مراقبت‌های بهداشتی در خانه از سالمندان و ارائه ده‌ها خدمات بهداشتی طراحی کرده است. این گجت می‌تواند به کسانی که بیشتر می‌خواهند درباره آنچه در بدنشان می‌گذرد، بیشتر بدانند، می‌دهند.

بخوان  ابزار برش ویندوز 11 دارای نقص امنیتی گوگل پیکسل است

شرکت سازنده می‌گوید برنامه Withings قادر به ارائه نتایج، بینش عملی و راهنمایی بر روی نتایج آزمایش‌های بیماری فرد است.

شرکت Withings می‌گوید گجت U-Scan می‌تواند توسط چند نفر استفاده شود، زیرا می‌تواند از طریق ویژگی Stream ID بین کاربران تمایز قائل شود.

این شرکت ادعا می کند که این دستگاه را آسان می کند. همچنین می‌کند که این سیستم دارای طراحی ارگونومیک است.

هر کارتریج آزمایش سه ماه طول عمر دارد و سپس باید تغییر کند. در حالی که کل دستگاه شارژ است.

دو دستگاه متصل به توالت در نمایشگاه CES در سال جاری معرفی می‌شود که امکان ابتلای کاربر در لحظه را فراهم می‌کند و نتایج را به گوشی هوشمند می‌فرستد.

غلاف Cycle Sync پیش‌بینی‌های چرخه‌های قاعدگی و پنجره تخمک‌گذاری را برای زنان بر اساس تشخیص‌های هورمونی و سطوح pH انجام می‌دهد، در حالی که ارزیابی عملکرد آب و محصول و سبزیجات را می‌دهد.

شرکت Vivoo می‌گوید که برنامه‌هایش می‌تواند در میزان آب، منیزیم، pH، تامین بدن و سدیم بدن شما و سایر مواردی که ارائه می‌دهد، در وب‌سایت‌های موجود است که این موارد برای استفاده از پزشکی در نظر گرفته شده و فقط توصیه‌های تغذیه‌ای است. مکمل های شخصی را بر اساس نتایج پیشنهاد می دهد.