آغاز برنامه ترویجی «سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری» از ۱۰ بهمن



برنامه‌ی «سه‌شنبه‌های با طعم مالکیت فکری» توسط کانون مدیریت دارایی‌های فکری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان جمهوری از روز سه‌شنبه، ۱۰ بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، این برنامه ترویجی است که هر هفته با هدف ارتقای گروه‌های مخاطب دانشگاهی و کسب و کار در حیطه مالکیت فکری برگزار می‌شود، این بار با موضوعات جدید و با موضوعات مختلف شامل مالکیت فکری از مالکیت صنعتی، کپی‌رایت تا راه و مدیریت دارایی‌های فکری. قراردادها و ارزش‌گذاری دارایی‌های فکری هر سه شنبه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ به صورت برخط برگزار می‌شود.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در هرکدام از سرفصل‌های برنامه زمستانی از قبیله‌های اختراعات، طرح‌های صنعتی و تجاری، کپی رایت، ارزش‌گذاری، قراردادها، تصمیم‌گیری و مدیریت دارایی‌های فکری و ثبت نام رایگان در این برنامه‌ها. وب سایت کانون مدیریت دارایی های فکری مراجعه کنند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، همچنین این وبینارها به صورت هدفمند و در یک مجموعه طراحی شده‌اند تا مخاطبان با شرکت در این سلسله وبینارها با مبانی اولیه مالکیت فکری در مسیر مدیریت دارایی‌های فکری خود آشنا شوند.

انتهای پیام



منبع

بخوان  اولین کپسول برای گردشگری فضایی رونمایی شد