آموزش بازاریابی در LinkedIn لینکدین مارکتینگ مکتب خونه | WikiHola

شما که تا این اندازه زحمت کشیدید تا یک پروفایل حرفه‌ای بسازید بهتر است حداقل هفته‌ای یکبار به پیج خود سر بزنید نه اینکه ماه‌ها آن را به حال خود رها کنید. علاوه بر این که باید بدانید چگونه پروفایل خود را بهترین کنید، دانستن این که چه کاری را نباید انجام دهید نیز بسیار مهم است. در ادامه مشکلاتی که ممکن است برایتان پیش بیاید و راه‌های اجتناب از آن‌ها را آورده‌ایم. اگر مقاله‌ای دارید که فکر می‌کنید در رزومه شما مؤثر است آن‌ را در لینکدین خود قرار دهید.

اکانت لینکدین چیست؟

در استرالیا نزدیک به ۱۲ میلیون متخصص وجود دارد که ۱۰ میلیون از آن‌ها از لینکدین استفاده می‌کنند. با توجه به سخنان آناستازیا سانتورنئوس، احتمال اینکه کارفرمای بعدی شما در این سایت حضور داشته باشد، بسیار زیاد است. آمارها حاکی از آن است که لینکدین تا فوریه ۲۰۲۲ توانسته ۸۱۰ میلیون کاربر را جذب خود کند و با ۱۰ میلیارد دلار درآمد ناخالص رشدهایی را نسبت به سال گذشتهٔ خود تجربه کند.

ارتباط با یک همکار که می‌تواند شما را با یک گروه آشنا کند، یا با فارغ التحصیلان دانشگاه‌تان که در حال حاضر هر کدام شغل و حرفه‌ای برای خود دارند، می‌توانند بهترین راه برای گسترش ارتباطات شما در لینکدین باشند. پیگیر پیغام‌های کاری و حرفه‌ای که به شما داده می‌شود باشید. هدف شما از ساخت لینکدین این بوده که یک فرصت شغلی عالی داشته باشید و یا در زمینه کاری خودتان بیشتر شناخته شوید، پس به پیغام‌ها و درخواست‌هایی که به شما داده می‌شود به درستی پاسخ دهید تا دایره ارتباطاتتان گستره شود. حالا که لینکدین تا این اندازه برای موفقیت و آینده شغلی شما مهم است، ما در این مقاله هر آنچه که برای شروع و ساخت یک پروفایل حرفه‌ای لازم است بدانید به شما ارائه می‌دهیم. این دوره ابتدا شما را با اصول بازاریابی لینکدین آشنا می‌کند و در مرحله بعد، یاد خواهید گرفت که نیاز و اهمیت حضور در لینکدین به چه اندازه در معرفی برند شما مهم است.

  • عضویت در گروه‌های لینکدینی مرتبط با صنف شما، یکی از راه‌های عالی برای ایجاد ارتباطات ارزشمند و دیده شدن در حوزه کاری است.
  • در صورتی که می دانید در زمینه خاصی خبره هستید، بهتر است که آن را نسبت به دیگر خدماتی که انجام می دهید، بزرگنمایی کنید.
  • این رسانه اجتماعی امروزه بخش جدایی‌ناپذیرِ بسیاری از استراتژی‌های بازاریابی موفق است، زیرا در شبکه‌سازی تأثیر فوق‌العاده‌ای دارد.
  • لینکدین یک شبکه اجتماعی حرفه‌ای برای شبکه سازی و پیدا کردن شغل است.‌ این ارتباط گرفتن با افراد مختلف، صحبت و خنده با آن‌ها، عضو گروه‌های مختلف شدن و… مناسب فیس بوک، توییتر و اینستاگرام است.
  • برای مثال با کلیک کردن روی قسمت about و سپس summary می‌توانید خلاصه‌ای از علایق، انگیزه‌ها و البته تجارب خود را بنویسید.
  • امروزه نقش شبکه های اجتماعی و کاربرد آن در زندگی روزمره امری انکار ناپذیر است.
بخوان  نقشه دانش فناوری های هوش مصنوعی و دسته بندی آنها - راهنمای جامع 1 بیتی

آموزش بازاریابی در LinkedIn لینکدین مارکتینگ مکتب خونه | WikiHola

قرار نیست تنها هدف شما از فعالیت در این شبکه رسیدن به یک شغل مناسب باشد. حتی اگر همین هدف را هم داشته باشید، الگوریتم های لینکدین به دلیل فعالیت کم این فرصت را از شما میگیرند. قبل از اینکه برای نصب لینکدین روی تلفن همراه یا فعال سازی آن در مرورگر رایانه اقدام کنید، باید مطمئن شوید که فضای آن به درد فعالیت خود یا شرکت تان میخورد یا نه. بنابراین بهتر است جست‌وجویی در آن داشته باشید و به همکاران یا رقیبانی که در آن فعالیت میکنند نگاه کنید.

توانایی های شما بعد از شرکت در دوره آموزش لینکدین

درصورتی که بیرون از ایران هستید و امکان پرداخت آنلاین به صورت ریالی ندارید. از طرق چت آنلاین به مشاورین ما اطلاع دهید تا آدرس ولت واریز ارزی را در اختیارتان قرار دهند. مهارت‌ها در لینکدین Endorse در لینکدین نحوه‌ی افزودن مهارت‌ها به نمایه لینکدین نحوه‌ی دادن تأییدیه به مهارت‌های دیگران در لینکدین همه ما می‌دانیم که فقط … برای دسترسی به صدها دوره ویژه اشتراک ویژه خود را فعال کنید. این سری با رفع مشکلات مصاحبه های قبلیم و ایجاد شرایط همکاری، کار رو گرفتم؛ خیلی خوشحال بودم که تلاشام بعد یک ماه نتیجه داد. الان حدود پنج ماهه مشغولم و بعد انجام چند پروژه همکاری، بسیار از شرایط کاری راضیم.

درخواست مشاوره رایگان