آپدیت iOS 16.4 ممکن است به زودی برای رفع مشکلات آب و هوا و Wi-Fi آیفون شما ارائه شود

گزارش های جدید حاکی از آن است که اپل در حال حاضر در حال کار بر روی یک پچ اضطراری برای نسخه اخیر منتشر شده است iOS 16.4 زیرا این شرکت قصد دارد چندین باگ را برطرف کند.

به سختی می توان گفت که بقیه iOS 16.4.1 چه چیزی را به همراه خواهد داشت. اگرچه چند سرنخ وجود دارد. دیگران آنها را تجربه کرده اند گوشی ها هنگام شارژ گرم می شوند (در برگه جدید باز می شود) در کنار کاهش عملکرد باتری برخی در انجمن های اپل (در برگه جدید باز می شود) به این معنی است که این یک ویژگی است و یک باگ نیست، زیرا ممکن است تا 48 ساعت طول بکشد تا آیفون تمام موارد را تکمیل کند. [necessary] کارهای پشت صحنه” پس از به روز رسانی. از آنجایی که دستگاه اضافه کار می کند، باید انتظار تخلیه ناگهانی باتری را داشت. با این حال، شایان ذکر است که تخلیه باتری بوده است مشکل دائمی در iOS 16 از زمان راه اندازی آن بنابراین ممکن است این نادیده گرفتن اپل نیز باشد.

راه حل دوم احتمالاً iOS 16.4 را اصلاح می کند و شبکه های Wi-Fi و رمزهای عبور را به طور ناگهانی فراموش می کند و دارندگان آیفون را مجبور می کند اطلاعات را دوباره وارد کنند. یک کاربر توییتر (در برگه جدید باز می شود) ادعا می کند که این خطا زمانی رخ می دهد که یک اتصال قطع شود یا اگر شبکه را تغییر دهید حتی اگر اطلاعات از طریق همگام سازی شود iCloud.

بخوان  مایکروسافت CCleaner را برای کمک به رایانه شما در به‌روزرسانی آینده ویندوز 11 قبول می‌کند

مشکلات مداوم

توجه داشته باشید که هیچ چیز برای iOS 16.4.1 وجود ندارد زیرا ممکن است همه چیز در آخرین لحظه تغییر کند. اما اگر مجبور بودیم حدس بزنیم، به‌روزرسانی به احتمال زیاد مشکلات اخیر اپلیکیشن Weather را برطرف می‌کند. دارندگان آیفون در سراسر اینترنتاز جمله سردبیر ارشد اخبار ما، مارک ویلسون، اعلامیه‌های «آب و هوا در دسترس نیست» را در ویجت برنامه آب‌وهوا تجربه کرده‌اند که باعث می‌شود بسیاری از پیش‌بینی محلی خود اطلاعی نداشته باشند. به نظر می رسد اپل از این مشکل آگاه است. اگر صفحه وضعیت سیستم غول فناوری را بررسی کنید (در برگه جدید باز می شود)، سرویس آب و هوا به عنوان دارای مشکلات مداوم فهرست شده است و ممکن است برای مردم “آهسته یا در دسترس نباشد”.