آیا از عکس های خود نسخه پشتیبان تهیه می کنید؟ این نظرسنجی می گوید بسیاری از ما اینطور نیستیم

در حالی که هیچ کمبودی وجود ندارد ذخیره سازی ابری عکس و پشتیبان گیری ابری خدمات، محبوب خدمات آنلاین چاپ عکس نشان داد که فقط 35 درصد از پاسخ دهندگان مورد بررسی به طور منظم از عکس های روی رول دوربین خود نسخه پشتیبان تهیه می کنند.



منبع

تعداد کافی از ما از عکس‌ها و ویدیوهای خود نسخه پشتیبان تهیه نمی‌کنیم – این پیامی است که از طرف ما ارسال می‌شود میکس بوک به دنبال آن نظر سنجی در مورد عادات عکاسی آمریکایی ها

این داده ها نشان می دهد که کاربران به طور متوسط ​​3139 عکس و ویدیو را در تلفن های خود ذخیره کرده اند. اما 55 درصد از پاسخ دهندگان اعتراف کردند که در سال گذشته به رول دوربین خود نگاه نکرده اند. و با وجود بهترین فضای ذخیره سازی ابری ارائه‌دهندگانی که رسانه‌هایی به ارزش سال‌ها را ذخیره می‌کنند، کاربران گفتند که به ندرت به رسانه‌هایی که بیش از دوازده ماه پیش گرفته شده‌اند باز می‌گردند. همین تعداد اعتراف کردند که از تعداد عکس ها و ویدیوهای ذخیره شده در دستگاهشان غرق شده اند. شاید نادیده گرفتن مشکل آسان تر باشد – حداقل تا زمانی که امثال اپل iCloud و Google One برای اشتراک فضای ذخیره سازی بیایید.

میکس بوک آن را “فلوشینگ” می نامد، که احتمالاً زشت ترین کلمه ای است که این هفته نوشته شده است. این عمل عکس گرفتن است، سپس آنها را در حفره حافظه فرو می‌بریم، مثل اینکه این اتفاق نیفتاده است. لحظات ثبت شده در زمان، و هرگز دیده نشده است. همه چیز مشکوک به نظر می رسد مانند زمان قبل از اینکه همه یک دوربین در جیب خود داشته باشند.