آیا از هوش مصنوعی بینگ خسته شده اید؟ ممکن است تغییر ورودی برای Microsoft Edge را دوست نداشته باشید

در دستگاه دیگری که من منوی کوچک را غیرفعال کرده‌ام، مورد “Ask Bing Chat” نیز در منوی زمینه اصلی ظاهر می‌شود، بنابراین به نظر می‌رسد که ادغام فقط در منوی کوچک نیست: pic.twitter.com/vsnfmiTIcP29 آوریل 2023

در توییتر، افشاگر Leopeva64 (از طریق جدیدترین ویندوز (در برگه جدید باز می شود)) که مایکروسافت اج گزینه ای را برای دسترسی به چت بات در منوی زمینه کلیک راست خود آورده است. این در حال آزمایش است، در کانال Canary برای Edge.





منبع

مایکروسافت (دوباره) هوش مصنوعی Bing خود را به روشی متفاوت، این بار در مرورگر Edge با یک گزینه جدید برای فعال کردن ربات چت، پیش می‌برد.

Leopeva64 نحوه عملکرد آن را در توییت بالا نشان می دهد. اگر کاربر مقداری متن را در یک صفحه وب انتخاب کند، سپس برای نمایش منوی زمینه کلیک راست کند، قابلیت “Ask Bing Chat” وجود دارد.

با این حال، گزینه Ask Bing Chat تنها در صورتی در منوی زمینه ظاهر می‌شود که ابتدا متنی را در یک صفحه وب انتخاب کنید، بنابراین اگر فقط در Edge راست کلیک کنید، آن را نمی‌بینید.


تجزیه و تحلیل: آوردن بینگ

همین آخر هفته، شاهد یکسری پیشرفت‌ها – برای سفر و دستور العمل‌ها – در کنار بسیاری از کارهای اخیری که مایکروسافت در هوش مصنوعی Bing اعمال کرده است، بودیم. در حال حاضر، بسیار جلوتر از رقیب اصلی Google Bard است و این پیشروی نیست که مایکروسافت بخواهد از دست بدهد.

بیشتر ببین