آیا «سایبرتراک» خودرو آینده پلیس آمریکا خواهد شد؟



به تازگی ایلان ماسک بحث و گفتگوی طرفداران حول محور تبدیل شدن به سایبرتراک به خودرو پلیس را تایید کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت خودرو سایت تسلا یک وانت معمولی نیست. این یک خودرو آینده‌نگرانه است که می‌تواند در برابر گلوله‌ها مقاومت کند، مانند یک موشک شتاب گرفته و وسیله‌ای در یک فیلم علمی تخیلی به نظر برسد. به گفته ایلان ماسک، سرور تسلا، این خودرو همچنین می‌تواند بهترین وسیله نقلیه برای پلیس باشد.

ایلان ماسک به تازگی در شبکه اجتماعی ایکس اظهار کرد که فکر می‌کند چند واحد پلیسی به تسلا ایده خوبی خواهد بود. اظهارات او در پاسخ به پستی از سوی اداره پلیس روزنبرگ در تگزاس بود که از خودروهای تسلا در ناوگانش پیشنهاد کرده بود. اِگرچه اِیدهی جdیdیdی nnیst ، ا ama sr صdahی ddیگdah addhrی dhdhrhed thadhdhal شddensaleasesalahartaraک thse یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک یک

اداره پلیس روزنبرگ تصویری از یک سایتبرتراک را در ایکس به اشتراک بگذارید و از ماسک نظر خواست و نوشت: نظر شما چیست، ایلان ماسک؟ آیا سایتبرتراک یک خودروی پلیس خوب خواهد بود؟ پیدا کردن وسایل نقلیه جدید برای تکمیل واحدهای پلیس قدیمی‌مان سخت است. آیا در سال ۲۰۲۴ تغییری ایجاد کنیم؟

این پست سر و صدای بسیاری در فضای مجازی ایجاد کرد و واکنش‌های متفاوتی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی به همراه داشت. برخی از کاربران ایده یک ناوگان پلیس از سایت‌برتراک‌ها را به سخن گفتند و گفتند که شارژ آن در طول تعقیب و گریز تمام می‌شود یا آتش می‌گیرد. دیگران این ایده را تحسین کردند و گفتند که این یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه بنزین و تعمیر و نگهداری خودروها خواهد بود.

بخوان  ویدیو/ دریای آرام،‌ حاوی عناصر بیگانه

اما ماسک به وضوح از این ایده حمایت کرد. او به روزنبرگ پاسخ داد و گفت که داشتن چند واحد پلیس به تسلا ایده خوبی است.

سايبرتراك به عنوان يك ابزار نقليه پليس جمعي دارد. بدنه فولادی ضد زنگ بادوام آن را در برابر فرورفتگی و خراش و حتی شلیک سلاح‌های کوچک مقاومت کند. این دارای یک موتور قدرتمند است که می‌تواند کمتر از سه خودروی صفر تا 60 مایل در ساعت باشد که سرعت آن را نسبت به اکثر خودروهای اسپورت بیشتر کند. سایبرتراک همچنین ظاهری تهدیدآمیز و کمی ترسناک دارد.

با این وجود این وسیله نقلیه هنوز باید برای تولید انبوه آماده شود.

تسلا هنوز در حال حاضر کار بر روی نهایی طراحی و ویژگی های آن است و انتظار می رود تحویل آن در سال 2024 آغاز شود. این خودرو مبلغ زیادی دارد و بیش از یک میلیون در حال حاضر توسط مشتریان مشتاق انجام شده است.

بنابراین، اداره پلیس روزنبرگ ممکن است قبل از به دست آوردن یک سایبرتراک باید کمی صبر کند. اما در این میان گزینه‌های دیگری نیز دارند. آنها می‌توانند مدل Y یا مدل ۳ را انتخاب کنند که در حال حاضر در دسترس هستند و قابل اعتماد هستند و به حساب می‌آیند.

بدون این نوع خودرو، وسایل نقلیه تسلا می‌توانند آینده حمل و نقل پلیس را رقم بزنند. ترکیبی از عملکرد، ایمنی و پایداری را می‌دهند که با آن مشکل مقابله کند و ماسک گفت، این ایده خوبی است.

انتهای پیام



منبع