آیا مارول گیمز با بازی Black Panther یک دنیای بازی ویدیویی ایجاد می کند؟


بازی

اعتبار: CC0 دامنه عمومی

با تمام اعلان‌های اخیر بازی‌های ویدیویی مارول، باید فکر کرد که آیا مارول گیمز در حال ایجاد دنیای بازی خود است یا خیر. ما مرد عنکبوتی و ولورین را روی عرشه داریم که توسط Insomniac رهبری می شوند. در همین حال، Electronic Arts یک مرد آهنین را در دست ساخت دارد و اکنون Black Panther را به صفحه خود اضافه کرده است.

شرکت مستقر در Redwood City در کالیفرنیا اعلام کرد که در حال همکاری با Cliffhanger Games بر روی یک بازی اصلی و سوم شخص تک نفره Black Panther است. Cliffhanger یک لباس جدید به رهبری کوین استفنز است که سابقاً از سازندگان Monolith Productions فیلم “Middle-Earth: Shadow of Mordor” بوده است. این خبر خوبی است زیرا آن استودیو در ساخت یک بازی با گیم پلی قوی و مکانیک های خلاقانه کار خوبی انجام داد.

“ما به ارائه یک تجربه قطعی و معتبر Black Panther به طرفداران اختصاص داده ایم، و به آنها اختیار و کنترل بیشتری بر روایت خود نسبت به آنچه که تا به حال در یک بازی ویدیویی داستان محور تجربه کرده اند، می دهیم. Wakanda یک جعبه شنی سوپر قهرمان غنی است و ماموریت ما این است. استفنز در بیانیه خبری گفت: برای ایجاد یک دنیای حماسی برای بازیکنانی که پلنگ سیاه را دوست دارند و می خواهند مانند ما دنیای واکاندا را کشف کنند.

نکته قابل توجه در مورد هر چهار نسخه تا کنون این است که آنها عمدتا تجربه های سوم شخص و تک نفره هستند که با همکاری Marvel Games توسعه یافته اند. استودیو Motive در حال توسعه پروژه Iron Man است و EA گفت که این یک تجربه سوم شخص و تک نفره است. Insomniac “Marvel’s Spider-Man 2” یک بازی سوم شخص و جهان باز است. اطلاعات کمی در مورد بازی Wolverine وجود دارد، اما اگر Insomniac در راس آن باشد، آنها معمولاً بازی های سوم شخص انجام می دهند.

برای اینکه همه این‌ها کار کنند، باید قالبی برای کار وجود داشته باشد، اما مهم‌تر این است که شخصیت‌ها را در ویژگی‌های مختلف به اشتراک بگذاریم، اضافه کردن افراد شرور از یک فرنچایز به دیگری ساده‌ترین راه برای انجام این کار خواهد بود. به عنوان مثال، کراون از “مرد عنکبوتی 2” آینده می تواند در یک بازی Wolverine ظاهر شود.

کار سخت‌تر این است که قهرمان‌ها را از یک فرنچایز به فرنچایز دیگر منتقل کنیم، اما اگر آن‌ها بر اساس یک دیدگاه سوم شخص ساخته شده باشند، می‌تواند چیزی دست یافتنی‌تر و جذاب‌تر باشد.

2023 MediaNews Group, Inc.
توزیع شده توسط Tribune Content Agency، LLC.

نقل قول: آیا مارول گیمز با بازی Black Panther یک دنیای بازی ویدیویی ایجاد می کند؟ (2023، 19 ژوئیه) در 19 ژوئیه 2023 از

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بخوان  برگزاری مناقصه منظومه سنجشی در دستور کار دولتی ها/محصولات فضایی بیمه می‌شوند