تولید نشان فضایی طراحی شده توسط پسر یک فضانورد

ناسا نام شاتل‌های فضایی خود را از روی کشتی‌های اکتشافی نامگذاری می‌کرد. دیسکاوری نام دو کشتی متفاوت بود که در اوایل قرن هفدهم و اواخر قرن هجدهم حرکت کردند.

تولید نشان فضایی طراحی شده توسط پسر یک فضانورد

پاتریک در ماه ژانویه در پستی: این طرح را که احتمالا در سالهای ۱۹۸۲/۱۹۸۳ نوشتم پیدا کردم. این یک ایده برای نشان دادن ماموریت STS-41D است که پدرم و سرنشینان آن از من خواستند بکشم.

نقاشی پاتریک موشک دیسکاوری را در حال اوج گرفتن بر فراز یک کشتی با سه بادبان به تصویر کشیده شده است. کشتی بادبانی در برابر طلوع خورشید در افق زمین قرار دارد.

طرح پاتریک مورد توجه تیم «Space Hipsters» قرار گرفت.

در اوایل سال جاری، پاتریک طرح مدادی خود را برای نشان دادن احتمال پدرش در اولین پرواز شاتل فضای دیسکاوری در سال ۱۹۸۴، در فیسبوک به اشتراک گذاشت.

گروه فیس‌بوکی «Space Hipsters» در روز جمعه (31 مارس) از نسخه بعدی سری برچسب‌های فضای موسیقی به «امضا» رونمایی کردند که از فروش آنها به نفع سازمان غیرانتفاعی «Take Up Space» استفاده می‌شود. این سازمان سفرهای دختران بومی آمریکایی با حضور در کمپ‌های فضایی را تضمین می‌کند. این نشان‌ها که تعداد محدودی از هر کدام از آنها ساخته می‌شود، گلدوزی شده‌اند، فضای سابق ناسا را ​​در خود دارند.

نسخه محدود صد عددی با امضای نقره‌ای با فلز نقره‌ای که آن‌ها دارای مولان هستند و نسخه‌هایی هستند که مولان را با نخ سفید روی آن گلدوزی می‌کنند و فاقد فلز هستند و بدون کارت امضا می‌شوند.

نسخه محدود ۵۰ عددی طلا که امضای فاکس مایک مولان با نخ طلایی فلزی بر روی آن گلدوزی شده است و بر روی کارت‌های آن نیز امضای دستی او دیده می‌شود.

بخوان  کیت و اپلیکیشن خانگی تشخیص بیماری

طراحی پسر یک فضانورد به عنوان نشان یکی از ماموریت‌های ناسا، اکنون از 40 سال تولید شد.

تولید نشان فضایی طراحی شده توسط پسر یک فضانورد

در این نشان جدید امضای فضاینورد مایک مولان(Mike Mullane) به چشم می‌خورد که در سه ماموریت شاتل فضایی شرکت داشت. این طرح با استفاده از طرحی که پسرش پاتریک برای اولین پروازش کشیده شد، ایجاد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپیس، طراحی یک پسر برای ماموریت پدر فضانوردش پس از 40 سال به یک نشان گلدوزی جدید برای جمع آوری کمک های مالی برای نسل بعدی کاوشگران فضای تبدیل شده است.

در نهایت در خدمه از طرح دیگری استفاده شد، اما برخی از عناصر طرح پاتریک در نسخه نهایی وجود داشت. نشانی که مایک مولان و خدماش را استفاده کردند، تصویری از دیسکاوری و یک کشتی بادبانی داشتند، اما آنها در مقابل یکدیگر و بدون خورشید در آسمان قرار گرفتند.

مانند دو نشان قبلی از سری نشان‌های دسته‌های «امضا»، نشان مولان در سه نسخه مختلف ارائه می‌شود.

با انجام چند تغییر جزئی نشان‌هایی با این طرح ساخته شد. از جمله‌ای این تغییرات می‌توان به نام چارلز واکر به فهرست سرنشینان اشاره کرد اما در کل نشان نهایی به طرح اصلی پاتریک وفادار است.

قیمت نسخه‌های طلایی ۷۵ دلار، نقره‌ای ۵۰ دلار و نسخه بدون امضای ۱۵ دلار است که در نهایت از آن به سازمان غیرانتفاعی «Taking Up Space اهدا» می‌شود.

انتهای پیام



منبع

پاتریک می‌نویسد: من چند مورد از این طرح‌ها را داشتم که اولین پرواز دیسکاوری را به یکی از همنام‌های قدیمی قایقرانی‌اش مرتبط می‌کردم.

بخوان  روشن‌ترین نقاط کنار ماه ستاره هستند یا سیاره؟