کیت و اپلیکیشن خانگی تشخیص بیماری



کیت خانگی و برنامه جدید آزمایش تشخیص بیماری عارضه «ویو»(Vivoo) می‌تواند کاربر بگوید که آیا عفونتی دارد یا خیر.

به گزارش ایسنا، شرکت ویوو پس از توالت هوشمندی که سال گذشته در نمایشگاه CES ۲۰۲۳ معرفی کرد، امسال در CES ۲۰۲۴ با یک محصول دیگر بررسی بیماری شناسایی شده است.

به نقل از انگجت، این شرکت از آزمایش کیت آزمایشی دیجیتالی دستگاه آلوده به ویروس (UTI) پرده‌برداری کرده است که دقیقاً استاندارد طلایی را از طریق یک آزمایش دو دقیقه ارائه می‌دهد.

این شرکت می‌گوید برای استفاده از این کیت و برنامه مخصوص آن، کافی است روی نوار آزمایشی که ارائه می‌شود، بیمار شوید و آن را از طریق برنامه ویو در یکی دو دقیقه دریافت کنید. اگر نتیجه مثبت باشد، کاربر می‌تواند در صورت لزوم با پزشک تماس بگیرد تا نسخه کند.

این شرکت می‌گوید این محصول را در زمان صرفه‌جویی می‌کند و از سردرگمی در خواندن نتایج آزمایش‌های پیشگیری می‌کند و داده‌ها را می‌کند تا مشتریان در صورت نیاز به درمان فوری نتایج را از طریق برنامه با ده‌ها مراقبت‌های بهداشتی به اشتراک بگذارند.

نحوه کار این کیت و برنامه بدین گونه است که نتایج از طریق آزمایش به دست می‌آید و سپس توسط برنامه رمزگشایی می‌شود.

ویوو مبتلایان می‌کند که دچار بیماری شایع‌ترین نوع بیماری سرپایی است که از هر ۱۰ زن، شش نفر در طول زندگی خود آن را تجربه می‌کنند. به طور معمول، شما خود را برای تجزیه و تحلیل و تجزیه و تحلیل به آزمایشگاه می‌فرستید. ویو می‌گوید که این محصول جدید، کاربران از آزمایشگاه‌های بوروکراسی نجات می‌دهند و همچنین بر خلاف کیت‌های آزمایشی معمول، داده‌های مربوطه را برای کاربرانی که ممکن است به آن نیاز داشته باشند، حفظ کنند.

بخوان  دستگاهی که با تصویر، بو پخش می‌کند

در واقع، بسیاری از زنان مبتلا به بیماری‌های مکرر را تجربه می‌کنند که به حداقل یک یا حتی چند نوع ضدبیوتیک مقاوم می‌شوند. اپلیکیشن ویو با ثبت سابقه‌های گذشته می‌تواند به بیماران و متخصصان پزشکی کمک کند تا این مشکل را پیگیری کند و آن را به طور مناسب درمان کنند.

این شرکت سال گذشته از یک دستگاه توالت هوشمند رونمایی کرد که به توالت‌های موجود متصل می‌شود و مانند سطح آب، منیزیم، PH، پرورش دهنده و سدیم بدن را می‌دهد.

به گفته وی این محصول جدید خانگی در سه ماه دوم ۲۰۲۴ به بازار خواهد آمد، اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.

انتهای پیام



منبع