ابداع یک دستگاه موبایل برای درمان گزش حشرات!

نیش با تزریق سم به بدن انسان باعث ایجاد هیستامین در انسان می‌شود. این در حالی است که با اِعمال سریع گرما می‌توان آزادسازی هیستامین‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش داد و در عین حال به عنوان یک ضد حرکت روی سلول‌های عصبی عمل می‌کند.

عدم نیاز به باتری، این دستگاه را قادر می‌سازد تا در اندازه کوچک ساخته شود. این دستگاه با طول چهار سانتی‌متر، عرض دو سانتی‌متر و ضخامت تنها هشت میلیون‌متری به راحتی روی یک جاکلیدی قرار می‌گیرد.

دستگاه heat it در حال حاضر برای خرید در سایت آمازون با قیمت 39.95 دلار در دسترس است.

به نظر می‌رسد برای اولین بار یک گجت کوچک برای گوشی هوشمند به منظور درمان گزش و نیش حشرات ساخته شده است و تنها با کمی گرما از درگاه شارژ گوشی هوشمند شما می‌توانید این کار را انجام دهید.

نکته مهم این است که شما هیچ پولی را برای خرید باتری برای گرم کردن آن هدر نمی خواهید داد و مسائل زیست محیطی در مورد آن وجود ندارد و همچنین هیچگونه مواد شیمیایی بدی را روی پوست شما قرار نمی دهد.

لوکاس لیتکه مخترع گرما آن و مدیر عامل شرکت سازنده آن می‌گوید: مصرف‌کنندگان اروپایی دریافت می‌کنند که دستگاه‌های پشتیبانی بر هیپوترمی‌ترین راه‌حل برای درمان نیش حشرات هستند و گرما به بهترین شفادهنده نیش حشرات هستند.

انتهای پیام



منبع

این دستگاهی که به یک درگاه OTG یا یک فلش مموری کوچک می‌پردازد، می‌تواند بیشتر از گوشی‌های هوشمند و یک کابل لایتن برای گوشی‌های آیفون و یک کابل USB-C برای گوشی‌های اندروید در آن جعبه استفاده کند. .

بخوان  کمبود گوگرد در جهان کاهش عرضه باتری‌ها را به همراه خواهد داشت

دستگاه وجود دارد که به نام «heat it» به گرم کن می‌تواند معنی پیدا کند که از نامش پیدا شود، از گرما برای درمان انواع نیش حشرات استفاده می‌کند.

سازنده این دستگاه قبل از معرفی آن در نمایشگاه CES گفت: سایر دستگاه‌های مورد استفاده برای هیپوترمی (سرمازدگی) که نیاز به استفاده از باتری دارند، آن را به اندازه کافی کوچک می‌کنند تا به جاکلیدی شما متصل شود و به هر کجا که می‌روید آن را داشته باشید. با خود ببر.

به گزارش ایسنادفعه بعد که مورچه‌ای روی قوزک پایتان آمد یا پشه‌ای روی گردنتان نشست، دست خود را به سمت گوشی هوشمند خود دراز کنید.

به شرکت سازنده آن موسوم به Kamedi GmbH، این دستگاه به بهترین شیوه برای درمان نیش پشه، زنبور و سایر حشرات قابل استفاده است.

این دستگاه با استفاده از دستگاه‌های مشابه که از فناوری خنک‌کننده استفاده می‌کنند، جلوگیری می‌کند.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که مصرف‌کنندگان در آمریکای شمالی به مصرف‌کننده‌های اروپایی، آن را گرم می‌کنند که از اثربخشی و قابلیت حمل است، دوست خواهند داشت.