ابزار برنامه نویسی جدید طرح ها، دست خط را به کد تبدیل می کند

Arawjo همچنین گفت که این کار با معرفی کدنویسی مبتنی بر قلم مبتنی بر هوش مصنوعی در زمانی که تبلت‌های طراحی به طور گسترده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند، مسیر جدیدی را به جلو نشان می‌دهد.

تاپان پریخ، دانشیار علم اطلاعات و نویسنده مقاله، گفت: «ابزارهایی مانند Notate مهم هستند زیرا ما را به راه‌های جدیدی برای تفکر در مورد برنامه‌نویسی باز می‌کنند، و چگونه ابزارهای مختلف و شیوه‌های بازنمایی می‌توانند این دیدگاه را تغییر دهند.

اعتبار: سی و پنجمین سمپوزیوم سالانه ACM در نرم افزار و فناوری رابط کاربری (2022). DOI: 10.1145/3526113.3545619

ایان آروجو، نویسنده ارشد مقاله و دانشجوی دکترا در زمینه علم اطلاعات گفت: «سیستمی مانند این برای علم داده، به ویژه با ترسیم نمودارها و نمودارها که سپس با کدهای متنی کار می‌کنند، عالی خواهد بود».

ابزار برنامه نویسی جدید طرح ها، دست خط را به کد تبدیل می کند

اعتبار: سی و پنجمین سمپوزیوم سالانه ACM در زمینه نرم افزار و فناوری رابط کاربری (2022). DOI: 10.1145/3526113.3545619

اطلاعات مربوط به ابزار در مجموعه مقالات منتشر شد سی و پنجمین سمپوزیوم سالانه ACM در زمینه نرم افزار و فناوری رابط کاربری.

اطلاعات بیشتر:
Ian Arawjo و همکاران، برنامه نویسی نمادین برای محیط های نوت بوک: مطالعه موردی با مدارهای کوانتومی، سی و پنجمین سمپوزیوم سالانه ACM در زمینه نرم افزار و فناوری رابط کاربری (2022). DOI: 10.1145/3526113.3545619

ارائه شده توسط دانشگاه کرنل


نقل قول: ابزار برنامه نویسی جدید طرح ها، دست خط را به کد تبدیل می کند (2022، 28 نوامبر) بازیابی شده در 28 نوامبر 2022 از

“کار ما نشان می‌دهد که زیرساخت‌های برنامه‌نویسی کنونی در واقع ما را عقب نگه می‌دارد. مردم برای این نوع ویژگی‌ها آماده هستند، اما توسعه‌دهندگان رابط‌های تایپ کد باید به این نکته توجه داشته باشند و از تصاویر و رابط‌های گرافیکی در داخل کد پشتیبانی کنند.”






رابط مبتنی بر قلم، به نام Notate، به کاربران نوت‌بوک‌های محاسباتی و دیجیتالی اجازه می‌دهد بوم‌های طراحی را باز کنند و نمودارهای دست‌نویس را در خطوط کد کامپیوتری سنتی دیجیتالی شده بنویسند.

محققان دانشگاه کرنل رابطی ایجاد کرده‌اند که به کاربران اجازه می‌دهد در کدهای رایانه‌ای دست‌نویسی کرده و طرح‌ریزی کنند، چالشی برای کدنویسی مرسوم، که معمولاً بر تایپ کردن متکی است.

این رابط با استفاده از یک مدل یادگیری عمیق، زمینه های برنامه نویسی دست نویس و متنی را پل می کند: نمادگذاری در نمودار دست نویس می تواند به کد متنی اشاره کند و بالعکس. به عنوان مثال، Notate نمادهای برنامه نویسی دست نویس مانند “n” را تشخیص می دهد و سپس آنها را به معادل های تایپ شده خود پیوند می دهد.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع