اتفاقات اخیر در ایران بزرگنمایی شد

لاریجانی در پایان درباره بروکراسی کشور اظهار کرد: بروکراسی کشور ما بیمار است و این مشکلاتی است که باید حل شود.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ بهی درباره مسائل اقتصادی اقتصادی خود گفت: در مورد اقتصادی، دیپلماسی ما باید چرخش قوی داشته باشد و یک اراده را برای سرمایه گذاری بیشتر کند. از طرفی اولویت اقتصادی باید همراه با عدالت اجتماعی باشد که آیا عدالت اجتماعی باید درست تعریف شود.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز عنوان کرد: شما می‌گویید فرهنگ کو؟ من نگران شما را می‌پسندم. ما در زمینه فرهنگی عالمانی مثل شهید مطهری و علامه طباطبایی داریم که باید آن‌ها را دنبال کنیم. ما خودمان باید عناصر فرهنگی داشته باشیم و علاقه داشته باشیم آیا به این اساتید رجوع کرده‌ایم؟ آیا در موضوع فرهنگ پرسش‌هایم و دنبال پاسخ رفته‌ایم؟

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی صبح امروز 28 دی در دیدار اینترنتی با خارج از کشور دانشگاه صنعتی شریف با بیان این مطلب «در کشور ما انسانهای جهاندیده مثل بسیاری از نخبگان کم دانشجویان اما مهم این است که چقدر به کار گرفته شده اند»، اظهار کرد: : در این مدت خاکپاشی به صورت انقلاب کم نبوده و فضای مجازی و رسانه‌ها را چگونه منعکس می‌کنند که انگار در ایران ایستاست.

انتهای پیام



منبع

وی تاکید کرد: ما باید نسبت به کسب دانش حریص باشیم و در این زمینه با انگیزه کار کنیم. دانشگاه‌ها هم باید در جذب متفکر با توانمندی حرکتی باشند که در این زمینه یک مقدار سختگیری می‌گیرند در حالی که در جذب اساتید و نخبگان نباید امساک کرد.

بخوان  چاپ سه بُعدی شبیه‌ترین پوست مصنوعی به پوست انسان

لاریجانی در واکنش به دانشجویی که به برنامه در کشور انتقاد داشت، بیان کرد: شیوه من این است که با مسائل و مشکلات مثبت برخورد کنیم و باید به دنبال علاج درد باشیم. به طوری که طرح آمایش وجود ندارد در حالی که طرح آمایش شما را می توان گفت. خوب و بد آن کاری ندارم و شاید نواقصی هم داشته باشد که باید تشخیص داد ولی به هر حال این طرح وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در حوادث بعدی به چهره حقیقت، خاکپاشی صورت گرفت و رسانه ها آن را بزرگ کردند.

وی اضافه کرد: البته نواقصی هم داریم ولی این خاکپاشی جدی است که در حوادث بعدی هم وجود داشت و آن را بزرگ کردند. بودریار (فیلسوف) می‌گوید در دنیای امروز حقیقت جابجا شده و منطبق با واقعیت بیرونی نیست، بلکه آن چیزی است که رسانه‌ها روایت می‌کنند.