ادغام iCloud اپل در برنامه عکس مایکروسافت وارد می شود

این حرکت غافلگیرکننده جدیدترین از مجموعه اقداماتی است که هر دو شرکت فناوری برای افزایش همکاری در چند سال گذشته برداشته اند. این شامل یک برنامه سبک وزن iCloud برای ویندوز 10 و انتشار یک برنامه Apple TV برای جدیدترین نسل کنسول های Xbox است.

این خبر در جریان این شرکت اعلام شد رویداد اکتبر Surface، که شاهد عرضه ی سری جدید لپ تاپ ها بودیم و کانوا-الهام گرفته طراحی گرافیکی ابزار Microsoft Designer.

همکاری نزدیک تر

حرکتی برای آوردن iCloud به جدیدترین ویندوز سیستم عامل برای کاربران اندروید که مدت‌هاست قادر به دسترسی به پیام‌ها، تماس‌ها، مخاطبین و رسانه‌های خود در رایانه‌های شخصی ویندوزی هستند، تعجبی نخواهد داشت.

مایکروسافت برنامه های خود را برای یکپارچه سازی فاش کرده است اپل iCloud به برنامه Photos خود.

کاربران می توانند انتظار همکاری بیشتر بین این دو شرکت را در آینده داشته باشند، با تایید مایکروسافت که هر دو برنامه Apple TV و Apple Music نیز در سال 2023 به دستگاه های ویندوزی خواهند آمد.

برنامه Apple iCloud برای ویندوز 11 انتظار می رود در نوامبر امسال راه اندازی شود.



منبع

در کنار فضای ذخیره ابری با همگام سازی بین این دو پلتفرم، مایکروسافت همچنین یک برنامه Apple Music را برای کاربران ایکس باکس اعلام کرد که اکنون قابل دانلود است – تنها پنج سال از زمان راه اندازی Spotify در سیستم بازی.

واقعیتی که مایکروسافت از دست نداده بود و در طول افشاگری اشاره کرد که “در چند سال گذشته مشتریان ویندوزی که تلفن های اندرویدی دارند، این وعده را با یکپارچه سازی تجربه کرده اند.” و به نظر می‌رسد که شرکت مستقر در ردموند قصد دارد همین کار را برای طرفداران اپل انجام دهد و ادعا می‌کند که «ما دسترسی مشتریان به عکس‌های آیفون و سرگرمی‌های مورد علاقه‌شان از اپل را در دستگاه‌های ایکس‌باکس و ویندوزشان آسان‌تر از همیشه می‌کنیم. “

بخوان  ماهواره کپستون ناسا با هدف رسیدن به ماه از مدار زمین جدا شد

کاربران محبوب اپل ذخیره سازی ابری عکس پلتفرم به زودی می‌تواند رسانه‌های خود را از طریق برنامه iCloud برای ویندوز همگام‌سازی کند. اما شرکت‌کنندگان Windows Insider می‌توانند فوراً شروع کنند، با این ویژگی جدید که از قبل در آخرین به‌روزرسانی Photos موجود است.