ارائه زیرساخت‌های یکپارچه‌سازی مدیریت پیام‌ها از سوی فناوران



فناوران یکی از شرکت‌های مستقر در کارخانه نوآوری «های وی»، زیرساخت‌های یکپارچه‌سازی برای اطلاع‌رسانی‌ها، مدیریت پیام‌های رایانه‌ای و ثبت سوابق شرکت‌های حوزه فناوری اطلاعات را ارائه می‌کنند.

به گزارش ایسنا، نادره حسام واعظی، مدیر این شرکت با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در حوزه یکپارچه‌سازی، گفت: اولین محصول این شرکت، زیرساخت غیررسمی یکپارچه‌سازی پیام‌رسانی واتساپ با نام wallmessage بود که به عنوان جایگزین سرویس‌های پیامکی با قابلیت‌های مختلف از جمله ارسال فایل، تولید و عرضه بود. شد.

وی افزود: وب سرویس ارائه شده جهت ایجاد ربات‌های چت و ادغام واتساپ با سیستم‌های تجاری مانند CRM، ERP یا حتی یک وب سایت طراحی شده است.

مدیر این شرکت فناور ادامه داد: این سامانه مشتریان مختلف داخلی و خارجی از ترکیه و انگلیس را تحت پوشش خود قرار داده است.

واعظی در محصول خاص این شرکت گفت: این محصول سامانه واسط مؤدیان جهت ارسال حساب‌های الکترونیکی است که برای یکپارچه‌سازی و ارسال صورت حساب الکترونیکی تولید می‌شود.

وی افزود: ارسال ساده صورت حساب الکترونیکی سامانه مؤدیان، دریافت کلید سامانه مؤدیان و مدیریت ثبت و ثبت حساب‌های الکترونیکی برای همه شرکت‌ها از ویژگی‌های این سامانه است. همچنین از طریق پنل امکان آپلود فایل اکسل فاکتورها جهت ارسال به سامانه مؤدیان ایجاد شده است.

به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، مدیر این شرکت در خصوص یکپارچه سازی این سامانه با نرم افزارها و ابزارهای موجود نیز گفت: شرکت های نرم افزاری یا ابزارها و وب سایت های فروشگاهی، امکان ارسال حساب های الکترونیکی خود را از طریق وب سرویس ارائه می دهند. ساده می‌توان ابزارها و نرم‌افزارهای خود را بدون نیاز به ثبت اطلاعات با سیستم مالی یکپارچه‌سازان.

بخوان  غذاهای فرآوری شده ممکن است شما را افسرده کند

انتهای پیام



منبع