استفاده از فناوری پلاسمای سرد برای رفع چالش هوا



شرکت فناور در پارک وفناوری بین‌المللی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران با بهره‌گیری از دستگاه‌های پلاسمای سرد از فناوری‌های تصفیه‌کننده هوای تولید می‌کند.

به گزارش ایسنا، یک شرکت فناور در پارک وفناوری بین‌المللی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران یا گرفتن دستگاه‌های پلاسمای سرد از فناوری‌های تصفیه‌کننده هوای تولید می‌کند که کارآیی بالاتری نسبت به تصفیه‌کننده‌های متداول دارد.

در طول دوره های هوای داخل هوا و حضور ذرات مختلف، ممکن است این طور به نظر برسد که تمیزترین هوا برای تمیز کردن، هوای خانه ها و فضاهای سرپوشیده است. ولی متأسفانه، این طور نیست. هوا در خانه می تواند ۲ تا ۵ برابر بیشتر از هوا در فضای باز باشد. به این دلیل که خانه های خارج از کشور وارد می شوند، منابع داخلی هم وجود دارند.

این مجموعه ها شامل گرد و غبار، ذرات هوا، ویروس ها، باکتری ها، حیوانات خانگی و ترکیبات آلی موجود در شوینده ها، فرش ها، پرده ها و غیره هستند. شما ممکن است از این موارد آگاه باشید و از فیلترها و فیلترهای هوا استفاده کنید. با این حال، ویروس لازم است که بدانید این فیلترها نمی توانند تمام مصرف های هوای مانند بسیار کوچک، و باکتری ها را از بین ببرند.

این شرکت دانش بنیان در پارک علم وفناوری بین المللی جمهوری اسلامی ایران مستقر در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با استفاده از فناوری پلاسمای سرد دستگاه های تصفیه و ضدعفونی کننده هوا تولید می کند که می تواند اکثر آلاینده های موجود در فضای بسته را تولید کند. به طور چشمگیری کاهش می دهد.

بخوان  سردرگمی، خطاها و تاخیرها: واقعاً در Google Bard چه می گذرد؟

پلاسمای سرد به دلیل عملکرد در پایین (حدود دمای محیط) و ویژگی های منحصر به فرد به فرد، به عنوان یک فناوری مختلف می تواند در تجهیزاتی از جمله دستگاه های تصفیه و هوای صنایع خانگی و لوازم خانگی (اسپلیت ها، یخچال و فریزر، تجهیزات خانگی) باشد. ماشین لباسشویی و ظرفشویی و …) به کار گرفته شود.

پلاسما به عنوان حالت چهارمین ماده شناخته می شود و مجموعه ای از یون ها، الکترون ها، ذرات خنثی، رادیکال ها و گونه های فعال است که با تفاوت ولتاژ بین دو الکترود تولید می شوند.

پلاسمای سرد یک فناوری سبز و دوستدار محیط زیست می باشد. از جمله ویژگی های این فناوری می توان به کاهش مصرف انرژی، کاهش مصرف آب، افزایش بهره وری، کاهش مصرف مواد شیمیایی، کمک به حفظ سلامتی و حذف انواع مصرف و بوهای نامطبوع اشاره کرد.

این شرکت فناور با تکیه بر توان متخصصان داخلی در زمینه مدیریت و تجاری سازی تجهیزات پیشرفته برای پلاسمای سرد به عنوان یکی از شرکت های دانش بنیان فعال در این حوزه شناخته می شود. دستگاه های تصفیه هوای تولید این شرکت قادر به حذف هوای پاک از آلاینده ها از جمله میکروارگانیسم ها، دود و ترکیب آلی فرً می باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، محصولات این شرکت دارای مجوزهای تولید تجهیزات پزشکی (IMED)، گواهی نامه های نانو فناوری و گواهی نامه CE از اتحادیه اروپا می باشند.

انتهای پیام



منبع