استفاده از هوش مصنوعی برای ارز دیجیتال

مجله «فوربس» گزارش داد، این چت‌بات جدید که ساتوشی (Satoshi) نام دارد، از شرکت فناوری OpenAI برای ایجاد ایده‌های سرمایه‌گذاری برای کاربران بر اساس اطلاعات قبلی، سبد سهام و رفتارها و عادت‌های رفتاری آنها استفاده خواهد کرد.

پتانسیل همکاری بین FalconX و OpenAI بسیار زیاد است، اما سوال اصلی این است که آیا این همکاری موفق خواهد بود یا خیر.

با این حال، برنامه هایی برای ترکیب مدل های زبان های بزرگ مانند ربات برد گوگل علاوه بر مدل هایی که OpenAI ارائه خواهند کرد، وجود دارد.

الگوریتم‌های بازاری ماشینی فالکونایکس از ابتدای سال ۲۰۱۸ در این سکو(پلتفرم) گنجانده شده است تا با استفاده از تصاویری واضح از بازار به دست آورد.

برای انجام 90 درصد ارزهای دیجیتالی استفاده می شود، ساتوشی تعدیل زمین بازی برای سرمایه گذاری کوچک کمک می کند.

یک ربات جدید به ChatGPT می‌تواند ارزهای دیجیتال را هدایت کند که به ادعای سازنده‌اش زودی به ربات Bard Google و مدل‌های آینده شرکت OpenAI می‌شود.

شرکت لکن‌ایکس که بیش از ۹ ماه روی ساتوشی کار کرده است، در حال حاضر در حال حاضر در حال آزمایش و توسعه این چت‌بات با استفاده از زیرساخت OpenAI است. این شرکت می‌خواهد مدل زبانی بزرگ ChatGPT را به پایه و پایه برنامه‌های مختلف تبدیل کند.

با این، با توسعه فناوری و عادت بیشتر مردم به تجارت با کمک مصنوعی، احتمالاً تغییری اساسی در مشارکت سرمایه‌گذاری در تجارت رمزارزها به ویژه پادشاه آنها «بیت‌کوین» ایجاد خواهد شد.

ساتوشی برای ارائه تسهیلات پرداختی با یا دارایی‌های دارای امکانات مرتبط با اخبار و اطلاعات مربوط به رسانه‌های سنتی و اجتماعی را بررسی می‌کند و به سوالاتی مانند «سبد سهام در ۲۴ ساعت گذشته» چگونه عمل کرده است؟ یا سه بازیگر بزرگ در فضای ارزهای دیجیتال چه کسانی هستند؟» پاسخ دهد.

بخوان  Vision Pro اپل با موفقیت به پرستار در جراحی ستون فقرات کمک می کند - و کارهای پزشکی با واقعیت ترکیبی بیشتری در راه است

استفاده از ساتوشی از مدل زبانی بزرگ

هدف ساتوشی این است که ۴۵ درصد باقیمانده‌های تأمین‌کننده را قادر می‌سازد تا در سطوحی برابر با عملیات‌های بزرگ در برخی از فعالیت‌های خود رقابت کنند.

در نمونه حاضر که تنها چند هفته در دسترس است، کاربران می‌توانند خلاصه اخبار شخصی و سفارشی را دریافت کنند که پاسخ‌های معمولی ChatGPT به سؤالات کاربران است.

در حالی که الگوریتم‌های ماشینی قادر به تشخیص الگوها و پیش‌بینی اعمال و رفتارها هستند، اما نمی‌توانند حرکت‌های آینده‌گران را هدایت کنند. این در حالی است که مدل‌های زبانی بزرگ می‌توانند از این داده‌ها به عنوان پایه استفاده کنند و سپس هوش مصنوعی را روی آن سوار کنند.

به گفته راگو یارلاگادا(Raghu Yarlagadda) مدیر عامل این شرکت، این فناوری هنوز در مراحل اولیه خود، اما به سرعت در حال توسعه است.

انتهای پیام



منبع

به گزارش ایسنا و به نقل از آی‌ای، شرکت فالکونایکس(FalconX) یک کارگزار برتر مستقر در سانفرانسیسکو است که قصد دارد صنعت ارزهای دیجیتال را با استفاده از فناوری چت‌بات‌ها در خدمت سرمایه‌گذاران متحول کند.