اپل بتای سرویس Buy Now, Pay Later را به کارکنان خرده فروشی خود گسترش می دهد

تنها کاری که در این زمان می‌توانیم انجام دهیم این است که منتظر بمانیم تا شرکت رویداد Keynote بعدی خود را اعلام کند، که اگر نشانه‌ای از دو سال گذشته باشد، معمولاً در بهار برگزار می‌شود. در حالی که ما شما را داریم، مطمئن شوید که به لیست اخیراً به روز شده TechRadar در این فهرست مراجعه کنید بهترین نرم افزار مالی شخصی برای سال تا به شما در مدیریت بودجه کمک کند.



منبع

همانطور که مشخص است، این ابتکارات ممکن است در قالب یک سرویس مالی دیگر از سوی غول فناوری به نام Apple Pay Monthly Installments باشد که با همکاری Goldman Sachs در حال توسعه است. گزارش بلومبرگ ادعا می کند که کاربران می توانند “هزینه تراکنش های بزرگ را در طی چند ماه تقسیم کنند”. متأسفانه نکته مهم این است که علاقه بخشی از این سرویس جدید خواهد بود. به غیر از آن چیز زیادی در مورد آن ناشناخته نیست زیرا این سرویس هنوز به طور رسمی اعلام نشده است.

تکرار تاریخ

در گزارش گورمن چیز زیادی به جز این مفهوم که به نظر می رسد این سرویس طبق خواسته کار می کند فاش نشده است. Apple Pay Later که برای اولین بار در جریان رویداد WWDC 2022 فاش شد، به مشتریان این امکان را می‌دهد که هزینه خرید انجام شده در یک دستگاه iOS را بین «چهار پرداخت مساوی طی شش هفته، بدون پرداخت سود یا کارمزد تأخیر» تقسیم کنند. این اساساً برداشت این شرکت از Klarna است. پس از انتشار، Pay Later قرار است به عنوان یک گزینه پرداخت جایگزین در هنگام تسویه حساب، خانه خود را در کیف پول اپل ایجاد کند.

بخوان  Microsoft Teams برای کاربران آفیس در شرف اختیاری شدن است

این سرویس در ابتدا قرار بود در کنار iOS 16 راه اندازی شود تا زمانی که اپل با “چالش های فنی” روبرو شود. گزارش گرمان. این که این سکسکه های رشدی چه بوده اند ناشناخته است، اما ممکن است به یک ابتکار «پلتفرم مالی جدید» مربوط باشد.

این اطلاعات از a گزارش بلومبرگ (در برگه جدید باز می شود) توسط مارک گورمن، یکی از اعضای برجسته اپل که با برخی از کارمندان فروشگاه صحبت کرد. نسخه فعلی Pay Later هنوز یک “نسخه آزمایشی” است، بنابراین دقیقاً مشخص نیست که چقدر به محصول نهایی نزدیک است.