اپل به توسعه دهندگان می گوید در هنگام صحبت در مورد ویژن پرو از «واقعیت مجازی» استفاده نکنند


Vision Pro ماه آینده به فروش می رسد و ما به تازگی متوجه شدیم که اپل از توسعه دهندگان برنامه های visionOS (سیستم عاملی که روی هدست اجرا می شود) درخواست کرده است که به برنامه های visionOS به عنوان “AR” یا “VR” اشاره نکنند. .

اولین بار در ژوئن 2023 در مورد جدیدترین نوآوری اپل شنیدیم – جایی که به عنوان یک رایانه فضایی که محتوای دیجیتال و محیط فیزیکی کاربر را ترکیب می کند به بازار عرضه شد. همچنین به برخی از مشخصات گرافیکی جدی اپل و visionOS مجهز است که اپل آن را این نام می‌نامد اولین سیستم محاسبات فضایی جهان.

در نگاه اول، مطمئناً Vision Pro شبیه به هدست های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) موجود است، بنابراین جالب است که اپل در تلاش است تا اطمینان حاصل کند که با هدست های واقعیت مجازی (VR) و واقعیت افزوده (AR) اشتباه گرفته نمی شود. ممنوعیت واقعی مراجع AR و VR (و همچنین واقعیت توسعه یافته (XR) و واقعیت ترکیبی (MR)) در دستورالعمل های به روز رسانی جدید Xcode (مجموعه ابزارهای توسعه دهنده اپل) مشاهده شد که پس از اعلام Vision Pro ارائه شد. دستگاه ها در اوایل فوریه در فروشگاه ها عرضه خواهند شد.

ویژن پرو

(اعتبار تصویر: اپل)

اپل قانون را وضع می کند



منبع