اپل واچ می تواند تغییرات بزرگی را با watchOS 10 ببیند

Gurman دقیق تر از این نمی شود، اما ممکن است برای دانستن بیشتر در مورد این «به روز رسانی گسترده» نیازی به صبر طولانی نباشد، زیرا watchOS 10 تقریباً به طور قطع در کنفرانس WWDC 2023 اپل در 5 ژوئن معرفی خواهد شد.

این را مارک گورمن در خبرنامه Power On خود می گوید بلومبرگ (در برگه جدید باز می شود) (از طريق 9to5Mac (در برگه جدید باز می شود)). به طور خاص، گورمن می‌گوید: «من معتقدم که watchOS جدید برخلاف iOS 17 باید یک ارتقاء نسبتاً گسترده – با تغییرات قابل‌توجه در رابط کاربری باشد».



منبع

این ادعا منعکس کننده چند شایعه اپل واچ 9 است که تاکنون شنیده ایم، که نشان می دهد این ساعت شباهت زیادی به اپل واچ 8 خواهد داشت. سایر اطلاعات فاش شده نشان می دهد که ممکن است تا سال 2024 شاهد Apple Watch Ultra 2 یا Apple Watch SE 3 نباشیم. به طوری که می تواند سال بزرگی برای سخت افزار اپل واچ باشد، زیرا اپل واچ 10 (یا اپل واچ ایکس که ممکن است نامیده شود) نیز شایعه شده است که ارتقاهای بزرگی دریافت می کند.

اما امسال؟ به نظر می رسد تمرکز اپل بیشتر بر روی به روز رسانی های نرم افزاری خواهد بود تا سخت افزار. بنابراین اگر قبلاً یک اپل واچ 8 یا یک مدل قدیمی‌تر دارید، ممکن است متوجه شوید که بیشتر به‌روزرسانی‌های امسال را با دانلود آن‌ها در ساعت فعلی‌تان دریافت می‌کنید، نه اینکه مجبور باشید روی یک دستگاه جدید پخش کنید.

بخوان  راهی نوین برای بازیافت پلی اورتان

اگر می خواهید یک تجربه اپل واچ ارتقا یافته داشته باشید، ممکن است مجبور نباشید یک اپل واچ جدید بخرید تا آن را دریافت کنید، زیرا به نظر می رسد به روز رسانی سیستم عامل اصلی بعدی – احتمالاً watchOS 10 نامیده می شود – شامل تغییرات اساسی برای مدل های موجود مانند Apple می شود. تماشا کنید 8.

احتمالاً اولین نسخه بتای توسعه‌دهنده را نیز در آنجا شاهد خواهیم بود، و پس از مدت کوتاهی نسخه‌های بتا عمومی را شاهد خواهیم بود، اگرچه نرم‌افزار نهایی احتمالاً تا حدود سپتامبر در دسترس نخواهد بود، زمانی که انتظار می‌رود در کنار اپل واچ 9 منتشر شود.

به روز رسانی های نرم افزاری بزرگ و سخت افزارهای کوچک

با این حال، اپل واچ 9 خود ممکن است این وسوسه انگیز بودن را ثابت نکند، با Gurman اضافه کرد که “برای watchOS مهم است که یک سال بزرگ داشته باشد، زیرا به روز رسانی های سخت افزاری اپل واچ چیزی جز مهم خواهد بود.”