اینستاگرام بالاخره تب خرید را از فید خبری خود حذف کرد تا روی محتوا تمرکز کند

صادقانه بگویم، این تغییری است که هرگز نباید در وهله اول اتفاق می‌افتاد – شبیه به مجموعه‌ای از ویژگی‌هایی که در سال 2022 ارائه شدند و معکوس شدند، مانند طرح‌بندی عکس تمام صفحه و عرضه NFT.

من اکنون به این پلتفرم امیدوار هستم، اولین باری است که در چند ماه گذشته این را برای اینستاگرام احساس کردم – حالا بیایید در مرحله بعد از شر ویژگی های NFT خلاص شویم، لطفا.



منبع

برای مشاهده و ایجاد عکس ها و ویدیوها به اینستاگرام بروید – همین. این مختصری است که بخشی از این پلتفرم از زمان آغاز به کار آن در سال 2010 بوده است. این هرگز مقصدی برای خرید نبود، این محصول فرعی چیزی بود که کاربران با سلبریتی های مورد علاقه خود به دنبال آن بودند تا اینکه آیا چیزی برای خرید ارائه می دهند یا خیر.

البته، مانند هر پلتفرم اجتماعی (به جز Mastodon که به طور مستقل پشتیبانی می شود) آنها باید درآمد کسب کنند، و خرید یک جریان درآمد عالی برای آن خواهد بود. اما جایگزین کردن آیکون «پست جدید» برای بسیاری از کاربران یک قدم بسیار دور بود، زیرا یک مرحله دیگر برای بازگشت به فید، رفتن به بالا سمت راست و سپس ایجاد یک عکس یا ویدیوی فیلتر شده جدید اضافه کرد.

در یک پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود)، اینستاگرام تأیید می کند که در حالی که نماد خرید در ماه فوریه حذف می شود، کاربران همچنان می توانند فروشگاه و محصولات خود را بدون توجه به راه اندازی کنند، اما ایجاد محتوا تمرکز اصلی خواهد بود.

بخوان  تبدیل یک گیاه مهندسی‌شده به منبع پایدار سوخت زیستی