این ابزار جدید Google Flights به شما کمک می کند ارزان ترین بلیط هواپیما را خریداری کنید

به‌روزرسانی «جستجوی Google» در حال حاضر برای تلفن همراه با برخی از آنها در حال حاضر آنلاین است. ما توانستیم نمایش اسلاید Stories هتل را امتحان کنیم، اما نه نشان تضمین پرواز و نه قیمت جاذبه توریستی در زمان نگارش این مقاله موجود نبود. علاوه بر این، از گوگل پرسیدیم که آیا این شرکت قصد دارد برنامه آزمایشی نشان خود را به سایر کشورها و پروازهایی که به ایالات متحده می رسند گسترش دهد. در صورت شنیدن مجدد این داستان در زمان دیگری به روز خواهد شد.

با بررسی لیست TechRadar می توانید اطلاعات بیشتری در مورد این ویژگی ردیابی و اطلاعات بیشتری کسب کنید 10 کاری که نمی دانستید نقشه گوگل می تواند انجام دهد.



منبع با گرم شدن هوا، مردم به طور طبیعی شروع به برنامه ریزی برای تعطیلات بعدی خود می کنند. گوگل در پاسخ، چهار ویژگی جدید را در چندین پلتفرم بر روی گوشی‌های هوشمند اضافه می‌کند تا به کاربران کمک کند تا معاملات سفر خوبی پیدا کنند و یک برنامه سفر بسازند.

قبل از رفتن به تعطیلات، چند ابزار دیگر وجود دارد که توصیه می کنیم با آنها آشنا شوید. گوگل اخیرا راه اندازی شده است هشدار گرمای شدید به جستجو (در برگه جدید باز می شود) برای اطلاع مردم از موج های گرما پیش رو و اینکه برای خنک ماندن چه باید کرد. همچنین ابزار ردیابی در Maps وجود دارد که به کاربران امکان می دهد در صورت گم شدن، موقعیت مکانی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

بخوان  یافتن و پردازش داده‌های ذخیره شده روی دیان‌های با نورون‌های شیمیایی

مسلما تاثیرگذارترین افزودنی، پروازهای گوگل (در برگه جدید باز می شود) یک نشان تضمین قیمت جدید دریافت می کند تا نشان دهد قیمت فعلی بلیط کمترین قیمت آن روز است. این قیمت “هر روز تا زمان حرکت کنترل می شود، و اگر کاهش یابد”، گوگل بیان می کند که مابه التفاوت را از طریق Google Pay به شما پس می دهد. نشان بخشی از یک برنامه آزمایشی جدید است بنابراین دسترسی آن محدود خواهد بود. فقط اطلاعات مربوط به پروازهای خروجی از ایالات متحده را نشان می دهد.