این برنامه به کارگران شرکت کننده در کالیفرنیا نشان می دهد که چه زمانی می توانند بیشترین درآمد را داشته باشند و درآمد آنها را تضمین می کند

نقل قول: این برنامه به کارگران شرکت کالیفرنیا نشان می دهد چه زمانی می توانند بیشترین درآمد را داشته باشند و درآمد آنها را تضمین می کند (2023، 14 ژوئیه) بازیابی شده در 14 ژوئیه 2023 از

این اپلیکیشن از داده‌های درآمدی ۲ میلیارد دلاری جمع‌آوری‌شده از بیش از ۱۵۰ هزار کارگر در سراسر کشور استفاده می‌کند تا پیش‌بینی‌های ساعتی از میزان درآمد یک کارگر در هر شغل، خواه رانندگی برای اوبر یا انجام تحویل بسته‌ها برای آمازون باشد.

Solo همچنین به کارگران در ردیابی مواردی مانند درآمد و هزینه، مسافت پیموده شده و انجام مالیات کمک می کند. این ویژگی‌ها را می‌توان با اشتراک ماهانه 6 تا 20 دلاری در دسترس قرار داد و می‌تواند به کارگر متوسط ​​مبتنی بر اپلیکیشن کمک کند تا سالانه 5000 دلار بیشتر به خانه ببرد.

uber

اعتبار: Unsplash/CC0 دامنه عمومی

Solo اکنون پرداخت را در بیش از 50 مترو اصلی در سراسر ایالات متحده پیش بینی و تضمین می کند، با اضافه شدن شهر نیویورک آخرین شهر بزرگی است که راه اندازی شده است. این شرکت 5.3 میلیون دلار سرمایه اولیه در سال 2021 جذب کرد.

این برگه یا سند یا نوشته تحت پوشش قانون کپی رایت است. به غیر از هرگونه معامله منصفانه به منظور مطالعه یا تحقیق خصوصی، هیچ بخشی بدون اجازه کتبی قابل تکثیر نیست. محتوای مذکور فقط به هدف اطلاع رسانی ایجاد شده است.





منبع

بنت گفت سولو با شرکت‌های مختلفی که به کارگران گیگ وابسته هستند در تماس است و فرصت‌هایی را برای همکاری در آینده می‌بیند.

برای مثال، اگر Solo درآمد 20 دلاری در ساعت رانندگی را برای Instacart از ساعت 9 تا 10 صبح فردا پیش‌بینی می‌کرد، یک کارگر گیگ می‌توانست از یک اعتبار (معادل 25 سنت) برای قفل کردن این درآمد استفاده کند. اگر کارگر در نهایت کمتر از 20 دلار درآمد داشته باشد، Solo تفاوت را پرداخت می کند. اگر کارگر بیش از پیش‌بینی‌شده بسازد، می‌تواند اضافی را نگه دارد.

برایس بنت، که Solo را در سال 2020 با کیت انگ تاسیس کرد، گفت: “این یک ماموریت بزرگ‌تر برای ما است تا بتوانیم واقعاً یک روش کاملاً جدید از کار را که افراد آن را پذیرفته‌اند، تقویت کنیم، و در مورد انعطاف‌پذیری و در عین حال ثبات بیشتر است.” هر دوی آنها کارمندان سابق Uber و Convoy، یک شرکت حمل و نقل برحسب تقاضا هستند.

آیا باید Uber یا Lyft رانندگی کنید؟ DoorDash یا Grubhub؟ اینستاکارت یا آمازون فلکس؟

2023 لس آنجلس تایمز. توزیع شده توسط Tribune Content Agency، LLC.

این برنامه به شما می‌گوید کدام شغل و چه زمانی کار کنید—و درآمد شما را هر ساعت تضمین می‌کند.

این ویژگی برای کارگران کنسرت کالیفرنیا در بخش‌هایی از شهرستان‌های لس‌آنجلس و اورنج، و همچنین ریورساید، سن دیگو، ساکرامنتو و منطقه خلیج سان فرانسیسکو در دسترس است. بیش از 8000 کارگر در جنوب کالیفرنیا به این پلت فرم پیوسته اند.

برای کسی که یک روز هشت ساعت کار می کند، تضمین درآمد یک روز از طریق Solo 2 دلار هزینه دارد.

این شرکت می‌گوید که صدها هزار دلار تا کنون به کارگران پرداخت کرده است تا زمانی که پیش‌بینی‌ها به درستی انجام نشده، درآمدشان را جبران کنند. پیش‌بینی برخی شهرها مانند لاس‌وگاس سخت‌تر از سایرین است – عواملی مانند کنسرت‌ها، رویدادهای ویژه، گردشگری و آب‌وهوای نامناسب همگی می‌توانند تأثیر زیادی بر قیمت‌گذاری حمل و نقل و تحویل داشته باشند.

بنت گفت: «ما فکر می‌کنیم درازمدت می‌توانیم به آن شرکت‌ها کمک کنیم تا به کارگران جدید دست یابند و همچنین با منابع بهتر برای افرادی که روی آن پلتفرم‌ها کار می‌کنند، ریزش آن‌ها را کاهش دهیم.

کارگران این امکان را دارند که انتخاب کنند کدام شغل را انجام دهند زیرا دستمزدها در طول روز نوسان می کند، اما این برنامه یک قدم جلوتر می رود و به آنها اجازه می دهد درآمد پیش بینی شده Solo را برای یک پلتفرم گیگ کار خاص تضمین کنند.

اما در بیشتر موارد، بنت گفت که به پیش‌بینی‌های Solo اطمینان دارد، که با پیوستن کاربران بیشتر به پلتفرم، با گذشت زمان بهبود خواهند یافت. هدف فعلی اجرای برنامه تضمین پرداخت در یک خالص خالص است.

“در طول زمان، [the pay prediction] بیشتر تماس می گیرد و نه تنها به طبقه ای تبدیل می شود که مردم می توانند به آن اعتماد کنند، بلکه می توانند واقعاً از آن برای بهینه سازی درآمد خود و کسب درآمد بیشتر استفاده کنند. کار درست را در زمان مناسب انجام دهید.”

Solo، یک استارت‌آپ مستقر در سیاتل که هدف آن توانمندسازی کارگران شرکت‌کننده با خدمات مدیریت مالی است، برنامه زمان‌بندی هوشمند و برنامه تضمین پرداخت خود را در روز چهارشنبه در مناطق بزرگ شهری در کالیفرنیا و نیویورک اجرا کرد.

بخوان  کاهش ۵۰ درصدی مواد مخرب "لایه ازون"