این به‌روزرسانی تیم مایکروسافت به شما امکان می‌دهد بهترین دوست (یا بدترین دشمن) خود را هدف قرار دهید.

این ویژگی همچنان به‌عنوان «در حال توسعه» فهرست شده است، اما یک تاریخ در دسترس عمومی برنامه‌ریزی‌شده در فوریه ۲۰۲۳ دارد، به این معنی که کاربران برای تجربه آن زمان زیادی منتظر نخواهند بود.

در مدخل خود در نقشه راه رسمی مایکروسافت 365 (در برگه جدید باز می شود)، شرکت جزئیات زیادی در مورد نحوه عملکرد این ویژگی وارد نمی کند، اما به نظر می رسد که به عنوان یک گزینه جداگانه در یک جلسه یا در تماس عمل می کند و به کاربر اجازه می دهد مستقیماً با یک شرکت کننده دیگر تعامل داشته باشد.

ارسال پیام های خصوصی به دوستان (یا دشمنان) اداری خود با استفاده از تیم های مایکروسافت به لطف به روز رسانی جدید، به زودی بسیار ساده تر خواهد شد.

مشابه روشی که کاربران در حال حاضر می‌توانند یک شخص خاص را در یک چت «@ ذکر کنند»، کاربران تیم‌های مایکروسافت اکنون می‌توانند گزینه‌ای برای ذکر @ «همه» داشته باشند. انجام این کار به این معنی است که همه شرکت کنندگان در چت یک اعلان دریافت می کنند، به این معنی که همه یک تلنگر دریافت می کنند، اما همچنین منجر به صدای ناخوشایند بالقوه کر کننده پینگ ها و هشدارها در دستگاه های سراسر دفتر شما می شود.



منبع

سرویس کنفرانس ویدیویی در حال اضافه کردن ویژگی است که به کاربران امکان می‌دهد در حین تماس، اعلان‌های جلسه را برای شخص خاصی ارسال کنند و به شما امکان می‌دهد به صورت خصوصی واکنش نشان دهید یا پاسخ دهید.