نمایشگاه فناوری CES ۲۰۲۳ آغاز شد

از آخرین نمایشگاه CES که در شرایط عادی در سال ۲۰۲۰ برگزار شد، جهان بسیار متفاوتی است. با شروع همه‌گیری کووید-۱۹، این نمایشگاه در سال ۲۰۲۱ به طور کاملاً مجازی برگزار شد و در سال ۲۰۲۲ نیز با نمایش حضوری و مجازی برای برگزاری آن در نظر گرفته شد اما اکنون شاهد بازگشت فناوری‌های جدید به مراکز همایش‌های لاس‌وگاس هستیم.

انتهای پیام



منبع

نمایشگاه CES در اولین سال ۱۹۶۷ در شهر نیویورک به اجرا درآمد. از آن زمان رونمایی از زندگی هزاران محصول در این نمایشگاه است که بسیاری از آنها ما را تغییر داده است.

CES ویژگی‌های فناوری را شامل می‌شود. از جمله مواردی که در این نمایشگاه به نمایش در می‌آید فناوری‌های مربوط به حوزه فناوری‌های مصنوعی، انرژی، خودرو، سلامت، سرگرمی، صفحه‌های نمایش و تلفن‌همراه، وسایل خانه، ربات، فناوری‌های 5G و بسیاری از فناوری‌های دیگر هستند.

اکنون باید منتظر رونمایی از فناوری‌های جالب در حوزه‌های مختلف در CES ۲۰۲۳ باشیم.

این نمایشگاه مهم فناوری امروز سه شنبه آغاز می شود و تا روز یکشنبه ۱۸ دی ادامه خواهد داشت. دو روز اول نمایشگاه به طور خاص به رسانه های اختصاصی دارد و درب آن در روز پنجشنبه 15 دی برای بازدید عموم باز خواهد شد.

به گزارش ایسنا، CES تأثیرگذارترین رویداد فناوری در جهان است که عرصه‌ای برای اثبات فناوری‌ها و نوآوری‌های جهانی می‌کند. این نمایشگاه است که بزرگترین برندهای جهان در آن شرکت کرده و با شرکای جدید ملاقات می‌کنند و تیزبین‌ترین نوآوران پا به صحنه می‌گذارند.

نمایشگاه فناوری CES پس از دو سال درگیری جهان با کوید-19 بار دیگر با شکوه سابق پا به عرصه گذاشته شده است.

بخوان  پرتاب قوی‌ترین موشک جهان لغو شد