جاه‌طلبی‌های ابری مایکروسافت برای ویندوز می‌تواند رایانه‌های رومیزی را از بین ببرد – و زودتر از آنچه انتظار داشتیم

ایده دیگری که ممکن است مایکروسافت در حال بررسی باشد، ایده رایانه‌های شخصی ارزان‌قیمت مبتنی بر اشتراک و متصل به ابر است که توسط تبلیغات یارانه می‌شوند.



منبع

اگر بخواهید بهترین از هر دو جهان است، و یک قرص کمی راحت‌تر برای قورت دادن برای کسانی که نگران رفتن کامل به فضای ابری با رایانه شخصی خود هستند. (نگرانی‌هایی که ممکن است در مورد امنیت و حریم خصوصی داده‌ها زیاد باشد، برای انتخاب چند مشکل واضح در مورد اینکه مایکروسافت همه برنامه‌ها و داده‌های شما را روی سرورهای خود دارد).

یعنی مایکروسافت آینده فضای مصرف‌کننده را به‌عنوان انتقال ویندوز 11 به فضای ابری و نصب سیستم‌عامل بر روی یک سرور راه دور مدیریت می‌کند و به جای نشستن بر روی رایانه شخصی محلی شما، به هر دستگاهی، در هر مکانی پخش می‌شود. و این شایعات تازه مطمئناً یک اشاره سنگین است که این می تواند سریعتر از آنچه ما پیش بینی می کردیم اتفاق بیفتد.

هنوز هیچ چیز قطعی در مورد قیمت گذاری وجود ندارد، جای تعجب نیست، اما شایعات داخلی این است که مایکروسافت در نظر دارد حداقل 10 دلار در ماه برای ارزان ترین محصول مصرفی ویندوز 365، یا شاید بیشتر از 20 دلار برای آن اشتراک سطح ابتدایی، شارژ کند.

ویندوز 365 یک نصب مبتنی بر ابر ویندوز 11 است، به این معنی که به جای نصب بر روی رایانه شخصی شما، برای شما پخش می شود، و در حال حاضر در سه طرح مختلف در دسترس کسب و کارها است (و محصولات جداگانه ای برای دنیای سازمانی نیز وجود دارد، همه با برنامه های آفیس همراه).

بخوان  شناسایی سکونتگاه پنهان زیرزمینی یونان باستان با پرتوهای کیهانی!