این جایگزین فتوشاپ برای مک اکنون به شما امکان می دهد رنگ ها را به راحتی حذف کنید

Remove Color که ظاهرا یک الگوریتم پیشرفته بافت آگاه را به کار می‌برد، تنها به‌روزرسانی نیست که به نسخه 3.3 راه پیدا کرده است.

تنظیمات Clarity، Selective Clarity و Texture ابتدا به موبایل این شرکت راه یافت برنامه ویرایش عکس Pixelmator Photo، و اکنون آنها قرار است به آن بپیوندند جایگزین فتوشاپ; در حالی که تنظیمات سایه ها، هایلایت ها، نوردهی و روشنایی نیز پیشرفت هایی را برای ایجاد تصاویر ویرایش شده با ظاهر طبیعی تر دیده اند.

برای تصویرگران و هنرمندان، نرم‌افزار طراحی برآمدگی قابل‌توجهی در سبک‌های استروک و گزینه‌های سفارشی‌سازی آنها مشاهده می‌کند. پشتیبانی از فایل Sidecar نیز معرفی شده است: با پیوست کردن یک سند Pixelmator Pro به تصاویر، کاربران می توانند تصاویر را با فرمت اصلی فایل باز، ویرایش و ذخیره کنند، در حالی که هر گونه ویرایش و لایه های غیر مخرب را در Mac یا iCloud ذخیره می کنند.

در جای دیگر، نرم افزار طراحی گرافیک، که شامل سازنده لوگو ابزارها و یک ویرایشگر تصویر RAW، یک سبک پر کردن الگوی جدید و توانایی استفاده از میانبرها در هنگام اعمال LUT، تنظیمات رنگ، افکت‌ها و تنظیمات خودکار رنگ بر روی ویدیوها را دریافت کردند.

«تصاویر با ویرایش‌های سایدکار درست مانند تصاویر معمولی به نظر می‌رسند و رفتار می‌کنند. به عنوان مثال، می توانید به راحتی چنین تصاویری را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارید یا آنها را در برنامه های دیگر باز کنید بدون اینکه ابتدا آنها را صادر کنید.

به گفته توسعه‌دهنده، کاربران می‌توانند با استفاده از سه کنترل، مقدار رنگ انتخابی را تنظیم کنند: محدوده رنگ، محدوده روشنایی و لغزنده شدت. نمایش استفاده از آن در الف نمایش یوتیوب (در برگه جدید باز می شود)، توسعه دهنده توضیح داد که چگونه خلاقان می توانند از جدیدترین افزونه برای حذف صفحه سبز در ویدیوها استفاده کنند.

بخوان  چگونه از متن زنده در iOS 16 برای آیفون خود استفاده کنیم

چه چیزی در Pixelmator Pro 3.3 وجود دارد؟

آخرین به روز رسانی به محبوب ویرایشگر عکس Pixelmator Pro دلیل دیگری برای اجتناب از پیش‌فرض به کاربران macOS می‌دهد فتوشاپ.

Pixelmator Pro 3.3 برای همه کاربران موجود رایگان است. کاربران جدید می توانند با کلیک کردن، آن را از اپ استور دانلود کنند اینجا (در برگه جدید باز می شود).



منبع

با کد موزاییک، نسخه 3.3 از برنامه ویرایش عکس برای مک مجموعه ای از ویژگی های جدید را معرفی کرده است – با تنظیم Remove Color که در مرکز قرار دارد. این ابزار به کاربران این امکان را می دهد که تنها با انتخاب رنگ با ابزار قطره چکان، رنگ های ثابت را از تصاویر و ویدیوها حذف کنند.