این هوش مصنوعی از پس هر امتحانی بر می‌آید!

مطالعه موردی به بررسی و مطالعه یک فرد، گروه یا شرکت گفته می‌شود و روش متداولی است که مدارس کسب و کار به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

طولی نکشید که دانش آموزان شروع به استفاده از «ChatGPT» برای نوشتن مقاله می کنند و استادها نگران هستند، ادبی می شوند.

این هوش مصنوعی از پس هر امتحانی بر می‌آید!

این استاد دانشگاه به اینسایدر گفت: کلمه به کلمه این مقاله به خوبی نوشته شده بود. با این، زمانی که او با دقت بیشتر به آن نگاه کرد، متوجه شد که دانشجو ادعایی در فیلسوف دیوید هیوم(David Hume) مطرح کرده است که هیچ معنایی ندارد و صرفاً اشتباه است.

در یک مصاحبه در ماه ژانویه، سام آلتمن (سام آلتمن) مدیر عامل شرکت «OpenAI» که «ChatGPT» را ساخته است گفت که این شرکت راه‌هایی برای کمک به مدارس در تشخیص سرقت ادبی ابداع خواهد کرد، اما نمی‌توان این راه‌ها را انجام داد. بطور کامل تضمین کرد.

این ربات در دسامبر 2022 با نظرات مثبت اعلام شد و به عنوان مثال نیویورک تایمز را «بهترین ربات چت هوش مصنوعی که تا به حال آن برای عموم معرفی شده است» نامید و گاردین نیز گفته است که می‌توان متنی را با جزئیات چشمگیر و مانند انسان تولید کرد. .

ترویش عملکرد فوق‌العاده را در پاسخ‌دهی به سوالات عملیاتی اساسی بر اساس مطالعات موردی بود.

نوشتن مقالات

این هوش مصنوعی از پس هر امتحانی بر می‌آید!

یکی از ویژگی‌های کلیدی «ChatGPT» آن در ایجاد پاسخ‌های متنی انسان‌ها به درخواست‌ها است. این باعث می‌شود که برای برنامه‌هایی که باعث ایجاد ربات‌های چت می‌شوند، برای ارائه خدمات به کاربران، پاسخ به پرسش‌ها در انجمن‌های آنلاین یا حتی شخصی‌سازی‌شده برای پست‌های رسانه‌های اجتماعی مفید ایجاد شود.

هر چه باید در مورد «ChatGPT» بدانید

بخوان  فرودگر ژاپنی ۵ اردیبهشت روی ماه می‌نشیند

آزمون مجوز پزشکی ایالات متحده آمریکا

«ChatGPT» به درستی پاسخ داد: بر اساس اطلاعاتی که کردید، رنگ آمیزی گرم مایع مغزی نخاعی (CSF) وجود دیپلوک‌های گرم را نشان می‌دهد که باکتری‌هایی هستند که به شکل معمول بیضی هستند و به صورت جفت ایجاد می‌شوند. این یافته با تشخیص مننژیت مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید:

کریستین ترویش(Christian Terwiesch) استاد مدرسهرگانی وارتون به تازگی این فناوری را با سوالاتی از امتحان نهایی مدیریت دانشجویان عملیاتی که زمانی درس مورد نیاز همه MBA بوده است، آزمایش کرده و یافته‌های خود را منتشر کرده است.

دکتر به پیام های این امر برای وکلا و آموزش حقوق اشاره می کنند. آن‌ها نوشتند: «ChatGPT» دانشجوی حقوق متوسط ​​بود، اما عملکرد آن برای کسب مدرک JD (یک مدرک دکترای حرفه‌ای در رشته‌های حقوق) از یک دانشکده با پذیرش بسیار دقیق، کافی بود. با این فرض که عملکرد آن در سراسر دوره ثابت می‌ماند و با فرض نادیده گرفتن سایر الزامات بدون‌التحصیلی که شامل مهارت‌های مختلف می‌شود، در زمانی که برگزار می‌شود، آزمونی از راه دور به یک امر عادی تبدیل می‌شود، این موضوع به طور بالقوه می‌تواند به این موضوع منجر شود. می شود که یک دانشجوی حقوقی از «ChatGPT» برای کسب مدرک JD استفاده کند و نمره او را نشان دهد یا آمادگی او را برای وکالت نخواهد داشت.

«ChatGPT» به امتحانات جدید چهار دوره در دانشکده حقوق دانشگاه مینه سوتا را پشت سر گذاشته است و مقالاتی توسط چهار استاد دانشکده حقوق در این دانشکده در مورد آن نوشته شده است.

آیا این ربات هوش مصنوعی باهوش چه امتحاناتی را پشت سر گذاشته است؟

این هوش مصنوعی از پس هر امتحانی بر می‌آید!

مقاله «ChatGPT» را از طریق مجوز آزمون پزشکی ایالات متحده آمریکا مورد بررسی قرار داد. این یک آزمون سه قسمتی برای پزشکانی است که می‌خواهند بین دانشکده پزشکی و رزیدنتی یکی را انتخاب کنند. پژوهش‌های خود را در مقاله‌ای که در ماه دسامبر سال ۲۰۲۲ منتشر کردند، ارائه کردند.

بخوان  حسگر است که می‌تواند سرطان و آلزایمر را در مراحل اولیه تشخیص دهد

این هوش مصنوعی از پس هر امتحانی بر می‌آید!

امتحانات دانشکده حقوق

چکیده مقاله آن‌ها را می‌کند که «ChatGPT» بدون بهره‌مندی از هر آموزش یا تقویت تخصصی در امتحان نزدیک به آستانه قبولی بوده است. علاوه بر این، «ChatGPT» بالاتر از هماهنگی و درک را در توضیحات خود نشان داد.

در نهایت، نتایج مدل‌های زبانی بزرگ را نشان می‌دهند که «ChatGPT» بر اساس آنها آموزش دیده ممکن است «پتانسیل» به آموزش پزشکی کمک کند و حتی تصمیم‌گیری بالینی را داشته باشد.

الکس برزو(Alex Berezow) روزنامه‌نگار علمی و سردبیر اجرایی «Big Think»، هوش مصنوعی «ChatGPT» را با یک آزمون میکروبیولوژی ۱۰ سوالی آزمایش کرد.

ربات مصنوعی مصنوعی «ChatGPT» در راه تبدیل شدن به یک پزشک مجازی، یک وکیل و تحلیلگر تجاری است. در اینجا نگاهی می بیند به فهرستی از امتحانات پیشرفته که این ربات هوش مصنوعی با موفقیت پشت سر گذاشته شده است.

آزمون میکروبیولوژی

برای مثال، برزو پرسید: یک بیمار اورژانسی با سردرد وحشتناک و سفتی به مراجعه می‌کند. پزشک برای جمع آوری مایع مغزی نخاعی بذل مصرف می کند. «رنگ آمیزی گرم» (رنگ آمیزی گرم) مایع مغزی نخاعی وجود دیپلوکوک‌های گرم را نشان می‌دهد. تشخیص چیست؟

در مجموع، این ربات مصنوعی به بیش از ۹۵ سوال چند گزینه‌ای و ۱۲ سوال تشریحی پاسخ داده است. اساتید بدون اینکه از ربات بودن پاسخ بدهند به او نمره بدهند. در نهایت، «ChatGPT» موفق به دریافت نمره‌های کم اما قابل قبول در هر چهار درس می‌شود، یعنی معادل C+ شد.

در موارد دیگر، «ChatGPT» اشتباهات پیش پا افتاده محاسباتی مرتکب شد که ترویش فکر می کرد در سطح ریاضیات کلاس ششم بوده است. ترویش همچنین می‌گوید که نسخه فعلی «ChatGPT» نمی‌تواند سوالات پیشرفته‌تر از تجزیه و تحلیل و تحلیل را حتی بر اساس الگوهای نسبتاً استاندارد، بررسی کند.

بخوان  هشدار سازمان ملل در استفاده از مخرب از «جعل موضوع»

برزو، که دارای مدرک دکترای میکروبیولوژی است، می شود گفت که این سوالات برای امتحان نهایی دانشجویان سطح کالج مناسب است. او گفت که «ChatGPT» شگفت‌انگیز عمل کرده است.

این تحقیق هنوز در دست بررسی است.

در ماه دسامبر، متیو اس. شوارتز(Matthew S. Schwartz)، تولید کننده پادکست بلومبرگ، در توییتی نوشت که نوشتن مقاله در خانه دیگر نخواهد داشت. اوان کرد که یک مقاله دانشکده حقوق را به «ChatGPT» واگذار کرد و یک پاسخ قوی دریافت کرد.

به گزارش ایسنا، ربات «ChatGPT» یک ربات مخصوص گفتگو یا چت است که بر روی خانواده مدل‌های زبان بزرگ ساخته می‌شود و با تکنیک‌های نظارت و تقویتی برای تنظیم می‌شود.

این هوش مصنوعی از پس هر امتحانی بر می‌آید!

انتهای پیام



منبع

در نمونه های دیگر، یک استاد فلسفه در دانشگاه «فورمن» (فورمن)، یکی از دانشجویان مقاله را با استفاده از هوش مصنوعی نوشته است. متوجه شد که این مقاله حاوی اطلاعات غلط است.

در نهایت، با توجه به عملکرد این ربات در امتحان، نمره آن را B یا B- درجه بندی می‌کند.

آزمون MBA مدرسه بازرگانی وارتون(Wharton)

«ChatGPT» آخرین مورد از یک مجموعه مصنوعی است که شرکت سازنده آن به عنوان GPTs یاد می‌کند و مخفف عبارت «مبدل از پیش آموزش دیده مولد» (Generative Pre-Trained Transformer) است.