برنامه‌های ویندوز 11 که می‌توانند تشخیص دهند چه زمانی جلوی لپ‌تاپ خود نشسته‌اید، توسط مایکروسافت مهار می‌شوند.

مایکروسافت در ادامه اشاره می‌کند که توسعه‌دهندگان می‌توانند از نرم‌افزار خود برای استفاده از حسگرهای حضور درخواست کنند پست وبلاگ (در برگه جدید باز می شود) جزئیات ساخت پیش نمایش جدید.

ویندوز 11 یک نسخه پیش‌نمایش جدید دیگر دارد که این بار تغییرات مهمی را برای برخی از کاربران در زمینه حفظ حریم خصوصی ایجاد می‌کند.

به طور طبیعی، مایکروسافت مشتاق است تأکید کند که هیچ نگرانی در زمینه حفظ حریم خصوصی با تنظیمات حضور وجود ندارد و این عملکرد یک افزونه ایمن و راحت برای ویندوز است. در پست وبلاگ خود برای نسخه بتا جدید، این شرکت با ویژگی‌های حسگر حضور توضیح می‌دهد: «هیچ تصویر یا ابرداده‌ای توسط مایکروسافت جمع‌آوری نمی‌شود و تمام پردازش‌ها به صورت محلی روی سخت‌افزار دستگاه انجام می‌شود تا حفظ حریم خصوصی را به حداکثر برسانند».

به یاد داشته باشید، این فقط برای دستگاه هایی با سخت افزار مورد نیاز است که از حسگر حضور پشتیبانی می کند.


تجزیه و تحلیل: یک حرکت خوشایند، اما مورد انتظار

خوب است که شاهد اضافه شدن این محافظ‌ها باشیم، اگرچه انصافاً، آنها ویژگی‌های مورد انتظار هستند. با توجه به اینکه ذاتاً با نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی از نظر اینکه چه داده‌هایی ممکن است در فعالیت‌های هر مشتری برنامه استخراج شود، باید کنترل کاملی بر روی اینکه کدام نرم‌افزار می‌تواند از حسگر حضور استفاده کند، داشته باشید.

بیلد 22624.1610 در کانال بتا تنظیمات حریم خصوصی جدیدی را برای دستگاه هایی که دارای حسگر حضور هستند معرفی می کند.



منبع

اگر قبلاً با این فناوری برخورد نکرده‌اید، این روزها با تعداد زیادی از لپ‌تاپ‌های جدید ویندوز 11 گنجانده شده است و به دستگاه اجازه می‌دهد تا به‌طور خودکار خاموش شود یا وقتی متوجه شد که نوت‌بوک را ترک می‌کنید، بیدار شود. ، یا به ترتیب به آن بازگردید.

ایجاد مجموعه گسترده ای از کنترل های مرتبط با حریم خصوصی مطمئناً برای کاربران ویندوز 11 که از حسگر حضوری استفاده می کنند، اطمینان خاطری دلچسب خواهد بود.