برنامه اندروید واتس اپ تغییرات کوچک اما بسیار مفیدی دارد

تغییر دیگری در نسخه انتشار برنامه اندروید به این معنی است که کاربران اکنون می توانند نام گروه های طولانی تری داشته باشند (در مجموع تا 100 کاراکتر) و یک توضیح گروهی که افراد را در مورد هدف گروه مطلع می کند.

علاوه بر این، تعداد عکس‌ها و ویدیوهایی که می‌توانید در یک مکالمه ارسال کنید، افزایش می‌یابد. قبلا، حد مجاز برای این 30 قطعه رسانه بود، اما این مقدار به 100 افزایش یافته است (که باید برای هر کسی کافی باشد – امیدواریم).

از طریق Android Police [1 (opens in new tab), 2 (opens in new tab)]



منبع

اینها همه لمس‌های راحت برای واتس‌اپ در اندروید هستند، به این معنی که برای مثال، لازم نیست از پیام‌های در حال ناپدید شدن اسکرین‌شات بگیرید (یک ویژگی تا حدودی بحث برانگیز، همانطور که در گذشته در مورد آن صحبت کردیم) تا آنها را حفظ کنید – بلکه می‌توانند فقط نجات پیدا کنید به یاد داشته باشید، این یکی هنوز در نسخه بتا است، و با توجه به همه چیز، در مراحل پیش‌نمایش ارائه می‌شود، زیرا همه آزمایش‌کنندگان پیام‌های Kept را نمی‌بینند. (هرچند هیچ تضمینی وجود ندارد که هیچ ویژگی بتا برای نسخه نهایی کاهش یابد).

همچنین قابلیت ضمیمه کردن شرح‌ها به اسناد، به شما امکان می‌دهد اطلاعات کمی در مورد فایل به اشتراک گذاشته شده ارائه دهید. با توجه به ویژگی‌های جدیدی که با نسخه انتشار واتس‌اپ در اندروید وارد شده‌اند، در حال حاضر، آن‌ها هنوز در سرتاسر پایگاه کاربران عرضه می‌شوند، بنابراین ممکن است در حال حاضر آن‌ها را نداشته باشید – اما به‌زودی ظاهر خواهند شد.

بخوان  تاثیر مصرف فیبر در مبارزه با ام‌اس

بهینه‌سازی‌های ورودی با آخرین نسخه نسخه‌ی کلاینت اندروید شامل قابلیت اضافه کردن شرح در هنگام اشتراک‌گذاری یک سند از طریق واتس‌اپ است. WABetaInfo (در برگه جدید باز می شود) گزارش ها.