بهترین بازی های اتاق فرار برای موبایل اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape

بهترین بازی های اتاق فرار برای موبایل اتاق فرار اسکیپ مستر | allescape در این بازی شما در نقش کارآگاهی به نام Dale Vandermeer بازی می کنید که به طرز مرموزی ربوده شده و در یک اتاق زندانی است. وظیفه شما این است که همه سرنخ های موجود در اتاق رو پیدا کنید و معماها رو برای اسکیپ روم تاریخی فرار حل کنید. این بازی فصل‌های مختلفی دارد و نکته‌ی جالب این که پایان بازی براساس تصمیمات شما در حین بازی متفاوت است. مجموعه از ۵۰ بازی مختلف می باشد که هر یک زیرمجموعه های متعددی با معماهای سخت و پر از چالش دارند. این بازی مهیج در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده و به دلیل استقبال زیاد از آن در چند سری مختلف طراحی و به صورت رایگان قابل دانلود می باشند.

  • همون جور که شما به هوش و خلاقیت و کارتیمی نیاز دارید به تجربه هم نیاز دارید.
  • شما باید مجموعه‌ای از معماها را حل کنید تا به هم برسید و در نهایت فرار کنید.
  • هستید یا حتی در کرج هستید برای رفتن به اتاق فرار به راحتی می‌توانید با میزان تخفیف و خدمات ارائه شده در تخفیفان، مناسب‌ترین مرکز تفریحی را برای تفریح وهیجان انتخاب کنید.
  • سناریو جدید، در کنار معماهای خوب و فضا سازی عالی آن، اتاق فرار راز را در زمره محبوبترین اتاقهای فرار قرار می دهد.
  • اتاق های فرار با توجه به نوع بازی و مجموعه ارائه دهنده آن و موقعیت بازی دارای قیمتهای مختلفی می باشد.

سپس اتاق فرارهای بیشتری در کشورهای اروپایی و آمریکایی طراحی شد و به تدریج طرفداران خاص خود را پیدا کرد. برای اینکه بتوانید دقایقی را در خانه ای متروکه با ارواح سرگردان سپری کنید، بازی اتاق فرار Haunted Manor 2 که در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده است، می تواند انتخاب خوبی باشد. در این بازی باید بتوانید معماهای متعدد و کمی سخت را حل کنید تا در نهایت از خانه متروکه در شبی بارانی نجات پیدا نمایید. این بازی رایگان بوده و گرافیک بسیار قدرتمندی برای آن در نظر گرفته شده است. مجموعه دالون به‌عنوان یکی از زیر مجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در سال ۱۳۹۵ تاسیس و راه‌اندازی شد.

بخوان  تکنولوژی غیرمتمرکز وب ۳.۰ + تاریخچه، مزایا و ارزهای دیجیتال Web 3.0 1 بیتی

کارت بازی اونو (UNO)

در صورتی که هم تیمی های شما نسبت به این فضاها فوبیای خاصی دارند باید قبل از انتخاب بازی دقت بیشتری داشته باشید. همانطور اگر سناریو اسکیپ روم شما جنایی باشد می توانید احتمال یک فضایی شبیه به دفتر یک کاراگاه یا محل وقوع یک قتل را داشته باشید. درها و پنجره های خانه نیز قفل شده اند و راه خروجی برای رها شدن از این شرایط عجیب و ترسناک وجود ندارد به جز یک راه! حل کردن پازل ها و معماهای بازی تنها روشی است که شما می توانید نجات پیدا کنید.

در این بازی‌ها ممکن است پلیر با موضوعاتی مانند جنگ‌ جهانی اول و دوم، جنگ‌های یونان و روم باستان، جنگ‌های صلیبی قرون وسطایی و جنگ‌های آخرالزمان روبات‌ها یا جنگ ستارگان روبرو شود. همینطور که میدونید اتاق فرار یه بازی تیمیه و دقیقا به همین دلیل باید باهم حرف بزنید، هم فکری کنید و هرچیزی که پیدا می کنید و میخونید رو با صدای بلند به هم اطلاع بدید. قبل از هر کاری خوب فکر کنید و بدونید که هر حرکت شما اتفاقی رو رقم می زنه. حواستون باشه حتما هم فکری کنید، المان ها رو پیدا کنید و خلاصه دست به دست هم بدید که بتونید فرار کنید. زیرا اولا ترس برای هر فرد یک مسئله شخصی‌ و سلیقه‌ایست و ممکن است خنده دار ترین برای دوست و همراهانتان، شما را تا سر حد مرگ بترساند. دوما و به صورت کلی‌تر ترس یک افزونه برای بازی محسوب میشود، درست مثل نمک برای غذا که به تنهایی نمیتوان آن را یک وعده‌ی غذایی دانست.

بخوان  بهترین مشاوران کنکور در خصوص انتخاب رشته کنکور سراسری کارنامه خرد » کارنامه خرد | darsjet

اتاق فرار روز هفتم

این اپلیکیشن اتاق فرار با یک میلیون نقد مثبت، «Escape Titanic» یکی از بهترین بازی‌ها در سبک اتاق فرار است. شما باید قبل از اینکه خیلی دیر شود، پازل‌ها را حل کنید تا از کشتی خارج شوید. این بازی دارای بیش از 50 پازل جالب و هیجان انگیز است که هیچ پازلی شبیه به دیگری نیست. به دلیل آنکه بازی دارای یک راهنمایی کاربری است، این امکان را دارید از طریق سرنخ‌ها به پاسخ برسید. شما می‌توانید فرار از تایتانیک را تا یک فصل به صورت رایگان بازی کنید. اتاق فرار گرمابه یکی از متفاوت‌ترین اسکیپ روم‌های حال حاضر شهر تهران با فضای نوستالژیک و باورپذیر سنتی ایرانی است.

اتاق فرار کولی