بهترین مشاوران کنکور در خصوص انتخاب رشته کنکور سراسری کارنامه خرد » کارنامه خرد | darsjet

بهترین مشاوران کنکور در خصوص انتخاب رشته کنکور سراسری کارنامه خرد » کارنامه خرد | darsjet

از دیگر موارد مهمی که برای داشتن انتخاب رشته ای موفق و درست باید به آن توجه لازم را مبذول دارید کسب اطلاعاتی در مورد نحوه و زمان اختصاص داده شده برای انتخاب رشته است. به این صورت که از طریق بهترین مشاور انتخاب رشته کنکور از نحوه دقیق انجام انتخاب رشته و مراحلی که باید برای این امر طی کنید اطمینان حاصل کرده و از این موضوع مطلع شوید. البته به جز این مورد باید بدانید که چه زمانی می توانید برای انتخاب رشته اقدام کنید و مهلت اختصاص داده شده به این کار چقدر است.

پس از ورود به پروفایل شخصی و تایید اطلاعات نمایش داده شده، می توانید لیست کد رشته های خود را به ترتیب اولویت وارد نمایید. در این مرحله بسیار مهم است که کدها را به درستی و دقیق وارد شوند تا از اشتباه در انتخاب رشته جلوگیری گردد. همچنین در صورت فراموشی اطلاعات ثبت نامی می توانید با ورود به سیستم پاسخگویی سازمان سنجش در خواست خود را مبنی بر دریافت شماره پرونده و شماره داوطلبی کنکور سراسری 1402 ثبت کنید.

اما در جهان غرب با توجه به این تست بیشتر کارمند ها، دانشجویان و غیره تقسیم بندی شده و نتایج واقعا شگفت آوری را ایجاد خواهند کرد. از جمله مواردی که شما را به سمت داشتن انتخاب رشته ای موفق، بی عیب و نقص سوق می دهد، جمع آوری اطلاعات لازم در رابطه با انواع رشته های تحصیلی ارائه شده در انواع گروه های آزمایشی است. این اطلاعات می توانند این رشته در کدام گروه آزمایشی ارائه می شود یا بازار کار آن بعد از اتمام دوران تحصیلی چگونه است. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که یک مشاور خوب باید داشته باشد، داشتن اطلاعات کامل است. در واقع، یک مشاور خوب باید در تمامی زمینه ها اطلاعات کاملی را دارا باشد تا بتواند به شما عزیزان کمک کند. مشاوری می تواند ادعای بهترین بودن در این زمینه داشته باشد که جزيیات همه رشته ها را بشناسد.

بخوان  25 تکنولوژی جدید که آینده جهان را متحول می‌کنند | 1biti

ویژگی های بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری

اورجینال مشاور به دلیل تحقیقات میدانی و تیم متخصص مشاوره‌ای که دارد می‌تواند در این مسیر پاسخگوی شما عزیزان باشد. دومین نکته که باید به آن توجه داشته باشید، این است که گاهی با مینی مشاوره تحصیلی رایگان نیاز شما برطرف می‌شود. اما در برخی مواقع است که شما تغییرات بسیار زیادی در مطالعه و برنامه ریزی خود داشته باشید. به صورت کلی حداقل مقدار هزینه در مجموع اوجینال مشاور در حدود ۱ میلیون تومان می‌باشد.

۱.    بررسی دانش آموز به لحاظ دانش فعلی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار انتخاب رشته کنکور روی لینک کلیک کنید. برای دریافت خدمات انتخاب رشته کنکور عدد ۵۸ رو به ۳۰۰۰۹۰۹۰۳۰ بفرست یا فرم انتهای صفحه رو پر کن. به طور منطقی سپردن انتخاب رشته کنکور به افرادی که شناخت کافی از آن ها نداشته و یا توسط نهاد و ارگانی تضمین نشده اند، خطرناک بوده و علاوه بر متحمل شدن هزینه های گزاف احتمال مردود شدن در انتخاب رشته نیز افزایش می یابد. اطلاعات حاصل از لیست پس از چکش کاری های فراوان توسط مشاورین و تغییرات نهایی بصورت یک لیست 150 تایی مرتب می شود که بر مبنای معیارهای شما از شانس بسیار پایین تا شانس بالا مرتب می شوند. در انتخاب رشته دانشگاه محور ، برای داوطلب فرقی نمیکند چه رشته ای میخواهد ، چرا که فقط دانشگاه برایش اهمیت دارد و رشته های خوب را در یک دانشگاه معتبر و دلخواه و البته در شهری که میتواند در آن تحصیل کند ، انتخاب مشاوره انتخاب رشته کنکور انسانی میکند. دانش آموزان باید قبلاً سوابق تحصیلی خود را در سایت آموزش و پرورش در تاریخ اعلام شده مشاهده و تایید کرده باشند.

  • سالانه بسیاری از داوطلبان کنکور که از قضی در کنکور هم عالی عمل کرده اند، نمیتوانند به رشته مورد علاقه شان برسند و تنها دلیل آن هم انتخاب رشته نادرست است.
  • می تونید این مقالات رو در صفحه معرفی رشته های دانشگاهی سایت علی میرصادقی مطالعه کنید.
  • مشاور برتر کنکور که توسط گروه مشاوران ۱۰۰ معرفی می شود پس از گفتگو با این فرد و ریشه یابی علت ها، راه حل های لازم را پیشنهاد خواهد داد و در صورت تمایل داوطلب به دریافت مشاوره مداوم و بلند مدت، همراه و ناظر بر فعالیت های وی در این زمینه خواهد بود.
  • هرچند لازم است ساعات مطالعه برای کنکور عدد بالایی باشد و قطعا هر چه بیشتر مطالعه کنید احتمال کسب رتبه خوب بیشتر خواهد شد، اما داشتن انگیزه کافی و ساعت مطالعه بالا به تنهایی تضمین کننده موفقیت در کنکور نیست.
  • در ادامه برای الویت بندی، داوطلبان نیاز دارند از قبولی های رتبه های مشابه خود در سال های گذشته مطلع شوند.
بخوان  چهار نکات از یک موبایل Professional